Secolul vitezei sau secolul prostiei?

HELLo


Secolul XXI  douăzeci și unu ,21 ca să înțeleagă tot omul .
Cu cât evoluam tehnologic mai mult cu atât devenim mai proști deoarece ,azi lasăm roboței si merele să gândească pentru noi ,da m-am luat de iPhone și Android .

Deși toate aceste realizari tehnologice sunt facute să ne ajute să avem o viața mai ușoară și chestii de genul ,pot să zic că un lucru s-a dezvoltat de atunci și acela ar fi LENEA 
deoaece așa suntem noi gasim întodeauna ceva ,cumva să facem treburile mai ușoare nu neaparat corecte dar ușoare .
Nu zic ca nu e bine ,eu chiar sunt un produs al acestei societați și fac la fel ,fară roboței și mere deoarece am ales altă cale mai artistică si mai lipsită de griji .
Toți evoluam ,ne schimbam dar oare uitam de unde am plecat ? 
Sper ca nu ,dar lucrurile se schimbă nu neaparat în bine .

Nu am zis că ar fi greșit doar că nu este nici cinstit să fii idio ....eh las-o baltă .
 Continuă să te joci flappy birds și subway surfer acolo.



Comentarii

  1. În apărarea mea, nu m-am jucat niciodată Flappy Birds sau Subway Surfer. Nici măcar nu știu cum e cel de-al doilea. Huh. Alien, I guess. Nu suntem produsul societății, noi suntem societatea. E simplu. Ne schimbăm, se schimbă și celelalte elemente care vin în completarea acestei lumi :) Și probabil e mai simplu de spus, și mai imposibil de făcut. Hai la un Temple run :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am două jocuri pe telefon ,și unul dintre acele este Temple Run .
      Da așa este noi suntem ,noi ne schimbam și implicit evoluam ,nu înseamnă că am deveni mai buni doar mai diferiți ,puțin egoiști si totuși asta reprezintă noua generatție ,schimbarea , o revoluție nu doar evoluție.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane