Ghinion plus ghinion ,fac mai multe ghinoane !

Pam Pam Pam



Hello lume ,
Ce faceți voi ? Cum o duceți ? Cum vă udă ploaia? Sau doapre pe mine?
Să trecem la știri , Crimeea e a rușilor ,gata știrile .
Vremea bună e aici ,aproape atât de aprope încat o poți simți dar nu o faci ,pentru că nu a venit incă .
Și să revin la titlu ? Da poate că ar trebui să o fac ,dar nu am să o fac .De ce ?
Pentru că e blogul meu și scriu fix ce vreau eu pe el ,mi s-a stricat și harciul, te urasc Nokia ,te urasc Microsoft și Putin și Salam și cine mai vrei tu că sunt deschis la urari.

Noul album de la Lacuna Coil este destul de bun ,nu pot să zic că m-a uimit și dat pe spate ,dar merge .
HTC a lansat Noul One (M8) Două camere ,fara OIS (Optical Image Stabilization) ,arată ca o lingură de supă .tot mai bine decât plasturele de S5 .
Ștrile Times New Roman sunt pe Prima TV de la ora 8 sâmbata și duminica . Divertisment de calitate cautați pe google și facebook .

Cică televizorul îngrașa , eu mă uit de atăta timp si tot 60 de kile am ,minciuni ,minciuni .

Destul pentru astazi , o seară miștoacă


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane