Conflict de generații Copii vs Parinți .

Bună 

înainte să încep vreau să zic că Eu și Emil de la Blogul Cinefilului de duminică. ne-am facut un blog comun ,numit In Between care va fi plin de postari de pe blogul meu și de pe blogul lui ,deci tot felul de chestii inteligente și de postari semi-ironico-satirice ,știu că sună bine ,oricum să revin la postarea aceasta .

Prunc cotra parinte ,tată vs fiu ,mamă vs fată sau oricum .
Dar de ce ? pentru că :

  1. Am avea diferente de opinie.
  2. De gandire
  3. Alte așteptari (vizitați acel link unde se explică foarte clar despre asteptarile parinților și toate cele ca să nu mai scriu de două ori)
  4. Rebeliune 

1 . Da poate că tinerii din ziua de astazi gândesc diferit (printre care mă numar și eu ,cred) față de generațiile trecute  ,deoarece nu sunt de acord cu unele chestii din prezent ,doar că acum in ultimul timp a fost o revoluție nu doar o evoluția a lucurirlor și generația asta s-a cam distanțat față de parerile tradiționale ca sa zic așa în loc să zic că s-au tâmpit...hopa tocmai am facut-o .

2 . Tu vrei să mergi la facultatea de Prostologie ,tac-tu vrea la poli .
     Tu vrei Audi A6 ,tac-tu îți da un Fiat .
     Tu vrei  Samsung Galaxy Note 3 tac-tu are bani doar de nokia 1100.
     Tu nu te mulțumești cu ce ai și faci tot timpu figuri , deși ai tai muncesc să te țină la școală

3 Uitați-va pe acel link ,ca să nu mai scriu atât de mult.

4 Mă-ta zice să mergi în stănga ,tu mergi în dreapta ,deoarece mă-ta nu știe la fel de bine ca și tine doearece tu ai trecut prin experiența vieții și că tu știi totul , dar defapt nu știi nimic așa că ascultă-ți parinți că mă-ta și tac-tu știu mai bine decăt tine ,poate nici nu s-a uscat cerneala pe buletin și ne cerdem deja trecuți prin viața
doar că ne-am uitat la Pariu cu Viața ,acea telenovelă sub-mediocră.

Trece-ți la scoală ,lăsa-ți prostiile , îmi racesc gura degeaba că ei nu-mi citesc blogul ,dar dacă ar face-o  ar fi găsit pagina din greșeala deoarece aici nu se gaesc manele sau velea ,decât Autopsie..muzicală  .


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii