Tumblr . ce o mai fi acela ?

Tumbrl .
Acel loc plin de poze si informatii ,si gif-uri nu uita de gif-uri .
La inceput nu-mi placea  tumblr si cand zic ca nu-mi placea  ma refer ca nu-l suportam si il consideram inutuil si plin de porcarii .
Dar are milioane de followeri si de membri deci inseamna ca nu o fi atat de rau ,oare?
 Doar ca aseara m-a lovt o plictiseala imensa si vreau sa zic IMENSA ,asa ca am zis ca sa-mi fac tumblr sau tumbler cum ii zic eu.
Bine zis si facut ,dar ce sa postez pe el ? Oare ce ? Tot ce imi trece prin minte ,acesta era raspunsul .
Asa ca bam muzica,muzica muzica,oleaca de chestii spirituale ,putin Timberlake pe acolo . mai mult Sevenfold si alte trupe .
Dar cum ziceam tocamai am inceput asa ca ,asteapta pentru chestii mai interesante
Asa ca ironic eu care detestam tumblr. ul a inceput sa creasca in mine si sa-mi placa destul de mult .
Oh inainte sa termin  uite un link cu minunatul meu  Tumblr .



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane