Ti-o murit blogu ,ma ?

Buna ,
In primul rand sa va zic ca nu am niciun chef ,asa ca ce va iesi din aceasta postare va fi un mare dezastru ,dar sa continui cu toata aceasta chestiie pe care am de gand sa o zic .
Da cred ca titlu ar fi foarte expesiv  daca ar exprima ceva decat o postare de umplutura ale acestui blog .
Dar tot trebuie sa scriu despre ceva deoarece nu am facut-o de joia trecuta si e cam mult ca sa fiu sincer.

Azi au dat clasele a 8-a simulare la romana iar maine la matematica ,cica ,plansete,rasete,iar plansete si api lacuri rauri,fluvii,oceane de lacrimi.

De ce ?
Deoarece e prea greu sa inveti ceva si nu-ti pasa , ironic sau nu vin simuarile la BAC si am cam incurcat-o sa fiu sincer ca ma omoara geografia ,si eu as ucide-o sa fiu sincer acum .
Chestii noi ,aaaaa nimic e ora 12 si eu ascult Pendulum si Prodigy deoarece asa mi-a venit .

O apa 3 lei
Un pachet de guma 2.30 lei
Lipsa de inspiratie - Nepretuita
Pentru toate exista MotherCard



Pendulum Whatercolour
The Prodigy Omen
The Prodigy Vodoo People

Comentarii

  1. Bafta la simulari!
    ...siii un pachet de guma costa 2.50 :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am noroc ca-i mai ieftina aici guma.
      Merci ,merci

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane