De ce sa fii altcineva cand poti sa fii tu ?

Discutam acum seara cu un prieten sa-i zicem Razvanel *baiat bun ,chestii trestii* ,si mi-a ...defapt ne-a venit in gand o chestii ,de ce lumea incearca sa fie cine nu este ? de ce toata lumea copiaza pe X pe Y doar in incearcare de  ai impresiona pe  J si pe R  *sau alte litere ale alfabetului*  .

Poate ca incearcam *in general lumea * sa impresionam alti bolovani si bolovance cu ceea ce nu suntem ,si asta ne duce doar la a fi niste copii ale societatii ,axata pe standardize si incercand sa ne faca pe toti sa fim la fel , dar scuza-ma ,eu nu vreau sa fiu ca si restul ,eu vreau sa fiu EU .
Dar poate ca eu nu sunt pe placul tuturor ,dar nici nu vreau sa fiu pe placul tuturor ,vreau sa fiu pe placul cui vreau eu si de cine imi pasa ,asa ca daca-mi zici mie ca nu-ti place de persoana mea ,te rog sa mergi acolo unde s-a format clubul celor care nu ma plac *nu cred ca exista dar daca exista ma simt flatat*

Iar cum zicea Kurt '' I'd rather be hated for who I m , than loved for who i m not ''  .

De ce sa-i multumesti pe altii cand poti sa fii cum vrei tu iar cine este de partea ta te va accepta iar cine nu ,acolo e usa si poate sa plece .
Nu-ti place ceva ? Asta e problema ta  ,nimeni nu se trezeste sa te faca ferict/a . In final fiecare face ce si cum vrea ,doar ca e trist ca noi 'promovam diversitatea dar defapt devenim opusul toti suntem la fel ,iar sa fii la fel ca si restul nu stiu cat de placut este .
Aceasta postare a sunat culeasa de pe o pagina de doi lei pentru fetele de 13 ani ,dar ati prins ideea .
De ca sa fii altcineva cand poti sa fii tu?

              


                                                Open your eyes ,we need to rise


N.W.A - Express Yourself

Comentarii

  1. Buna intrebare, bune argumente, draguta postare. ;)
    Se pare ca eu am un club dintr-ala de care zici tu, al persoanelor care nu ma plac pentru ca...you know, spun chetiile direct, nu incerc sa gadil sentimentele si orgoliile altora si nu-mi prea pasa daca adevarul doare.
    Stay cool!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merçi ,merçi .Dupa cum poti observa postarile mele sunt toate scrise de moment si de inspiratie deci toate sunt din mintea mea si ceea ce gandesc eu.

      Ștergere
  2. Ca de obicei,un articol superb si plin de adevar! Stiam din prima clipa,din prima postare pe acest blog ca te vei autodepasi pe zi ce trece :3 Eu iti pot spune doar felicitari si la cat mai multe postari geniale ca pana acum! :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii