De ce ma mai joc asta ?

Dupa ce am scris aceasta postare  (despre muzica) m-am gandit sa fac una si despre ce ma joc .
Nu ca nu as avea despre ce sa scriu ,dar deoarece mi-am tot dorit sa fac o postare de genu .
Iar pentru ca jaful meu de HP G62 nu este cel mai modern si capabil laptop plus ca eu sunt fan jocurilor vechi dintr-un anumit sentiment de placere si de amintiri ale momentelor cand ma jucam acele jocuri acum multi ani .
Am sa iau jocurile pe rand si sa explic ce imi place la ele si ce nu-mi place si de ce ma mai joc (daca o fac)
Bmw M3 Challange 
Data lansarii : 2009 (cica)
Pro: Grafica,Realismul,
Contra: O singura masina, un circuit .
Parerea mea : nu  pot sa zic ca-mi place foarte mult e doar ca jocul e acceptabil pentru a te juca 5-10 minute dar nu-l recomand .
 Nota mea finala pentru el ar fi 2/5

Euro Truck Simulator 2
Data  lansarii : 2012

Pro : Grafica,Realismul,o multime de rute ,si de camioane.
Contra: UI , faci foarte greu bani ca sa ajungi ceva,mai putea lucra la sunet .
Parerea mea : Un joc foarte aratos ,care se misca bine , foarte bine realizat.
Nota mea finala pentru ETS2 este 4/5

Ford Off Road / Ford Racing 3 (le iau impreuna penru ca sunt aceiasi mizer chestie)
Pro: O multime de masini ford (si o doua Land Rover-uri in Off Road) ,daca esti fan ford e bine dar daca nu esti atunci nu e bine .
Contra: Grafica ,Lipsa totala de Realism ,TOTALA ,
Parerea mea: Un joc defapt doua ,jalnice ,nu stiu ce pazesc cei de la Razorworks ca jocurile lor sunt foarte idioate ,Ford Racing 2 este mai bun decat aceste prostii.
Nota mea : 0.3/5 .

Grand Theft Auto III 
Anul lansarii : 2001
Pro: Sandbox Style,multa libertate,Poveste superb creata,soundtrack exceptional.
Contra: Cateva bug-uri ,si side misions-urile pot fi cam enervante cateodata.
Parerea mea: Acesta este jocul meu favorit din seria GTA-urilor si nu am nimic imi place totul de la poveste pana la persoanje.
Nota :5/5

Grand Theft Auto San Andreas   
Data lansarii :2005 (PC)
Pro: Sandbox Style,multa libertate,Poveste superb creata,soundtrack exceptional,Multa customizare,Personaje magnifice.
Contra: Unele misiuni sunt cat de cat grele ,bug-uri ,San Fiero (San Francisco) este slab texturat .
Parerea mea: Probabil cel mai bun GTA creeat vreodata *da stiu de existenta lui IV si lui V ,doar ca pentru cand a fost lansat a fost un hit si este cel mai bine vandut joc de pe PS2 si asta zice multe *
Nota: 5/5

Grand Theft Auto Vice City
Data lansarii : 2002
Pro: Feelingul jocului si al anilor 80 ,Soundtrackul ,personajele.
Contra: Nu eset mare upgrade fata de III ,unele misiuni parca au fost facute de Satan insusi.
Parerea mea: Este cel mai (ne) favorit GTA dupa punctul meu de vedere .
Nota: 3/5

Lyn City
Data lansarii : ???
Pro : Free Roam ,poti sa faci ce vrei ,nu are un scop precis fata de construitul in sine.
Contra:  E cam greu sa avansezi in el
Parerea mea : Sincer nu prea m-am jucat deci nu stiu ce sa zic este un joc okay ,dar nu m-a prea impresionat
Nota :2/5

Little Fighter 2
Data lansarii: ????
Pro: Un joc foarte bine realizat desi este in 2D ,cu multe personaje.
Contra: 2D ,rezolutie mica, lipsa unui mod fullscreen
Parerea mea: Este un joc destul de bun ,cu un sentiment de old school.
Nota:4/5

Need for Speed Underground
Data lansarii :2001
Pro:  ,experienta de joc ,customizarea,joc foarte revolutinoar pentur aceea perioada
Contra: Grafica ,AI-ul poate fi cam enervant,unele buguri la terminarea unor curse.
Parerea mea: Mi-a placut jocul ,destul de mult ,pentru ca este diversficat cu functii noi .
Nota mea 3/5

Need for speed 5 Porsche
Data lansarii 2000
Pro : O multitundine de masini Porsche,multa istorie, realismul
Contra: Grafica poate fi discutabila ,si AI-ul
Parerea mea : Unul din jocurile mele favorite ,fiind fan Porsche ma poate bucura, si are o customizare cat de cat ,si este un joc foarte bine realizat.
Nota mea : 5/5

Need for speed Hot Purshuit 2
Data lansarii : 2001
Pro: O multitudine de masini ,acel sentiment de joc bun
Contra : AI-ul ,se simte cam arcade fata de simulator
Parerea mea : Este NFS-ul meu favorit ,ce as mai putea sa zic?
Nota : 4/5

Need for Speed Most Wanted
Data lansarii : 2005
Pro : Grafiac,customizarea *desi redusa fata de Underground 2* ,o poveste destul de buna ,sountrackul
Contra : Unele curse pot fi repetitive
Parerea mea : Unul din jocurile mele favorite ale seriei ,cu un gamplay foarte bun si unul din ultimele NFS-uri care pot fi considerata bune.
Nota : 5/5

Street Legal Redline:
Data lansarii ???
Pro : multa customizare *asa ar fi scopul jocului*
Contra: grafica, AI-ul ,se cam blocheaza *si are cerinte minimie iar eu il rulez pe un dual core la 2.3 Ghz, cu 4GB de Ram .
Parerea mea: Un joc bun de omorat timpul si cam atat ,nu prea l-as recomanda
Nota: 2/5

Street Racing Syndicate
Data lansarii: 2004
Pro:  grafica,realismul*cat de cat fata de alte jocuri concurente*
Contra: lipsa unui sentiment de placere a jocului ,AI-ul cam idiot ,muzica proasta ,prea multe modele aproape identice de masini.
Parerea mea: Un joc destul de bun , dar lipsa unui sentiment de joc speciala ,mie personal imi place doar sa ''scot'' mai multa putere din motor decat sa ma joc jocul propriu zis.
Nota 3/5

Track Mania Forever
Data lansarii : 2007
Pro: Jocul este foarte bun ,ai totala libertate, suport multi player
Contra: grafica ,lipsa uni scop anume.
Parerea mea: Un joc destul de placut mai ales in varianta multi player
Nota: 3/5

TheSeus
Data lansarii : ????
Pro : un joc de acctiune top down dar 3D destul de okay.
Contra: Nivele sunt cam *foarte* grele ,nu ai un sentiment de placere fata de alte jocuri de genu ,grafica ,jocul arata cam rau
Parerea mea : un joc okay daca vrei sa-ti pierzi o ora degeaba din viata
Nota mea :2/5


Comentarii

  1. Sa arunci un ochi si peste LFS :) (nu, nu e NFS :P)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut LFS ,mi-a placut mult doar ca acum nu-l mai am si de aceea am scris doar la ce am desi nu ma prea joc .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane