Autopsie Muzicală #13 Holograf feat. Antonia - Întoarce-te acasă

Bună Seara .



M-am gâdit să fac o altă autopsie muzicala si de data aceasta nu prea am știut ce sa aleg așa că mi-a sugerat marele domn Crizatu .
Când am auzit că Holograf fac o piesă cu Hanto...Antonia mi-am dat seama ca s-a intamplat ceva grav incat să facă o piesa cu ea .
Deoarece să fim seriosi ei cant un alt gen de muzică fața de Antonia care canta..ce o mai canta si ea ca nu se poate numi muzică .
Dar să încep această recenzie și sa-i acord o șansă .

Cine spune ca nu a iubit
Cine a iubit cu adevarat
Cine stie unde am gresit
Cine din greseala a câstigat
Si cine sufletul ti la ranit
Cine o rana adânca a vindecat
Cine imi spune acuma unde esti
Cine, ce iti doresti cu adevarat


 Bla bla bla ,uite cat de mult imi pasă
iar această temă foarte originală și de fel utilizată în 90% dintre piesele comerciale romanești .
Dar să vedem unde va ajunge în continuare ,sa-i acord acestei minunații de piese o șansă.


Spune-mi ce vrei, spune-mi ce vrei
Dar intoarce-te acasa
Spune-mi ce vrei, spune-mi ce vrei
Da-mi iubirea inapoi
Singurul loc unde asteapta iubirea
E langa mine, nu e alt loc


Dar unde ai plecat ? cine ți-a furat iubirea ? Unde  a plecat ?
Poate că dacă a plecat a facut-o cu un motiv anume ,poate că ceea ce faci nu este bine , de fel.
Și de aceea de ce sa judeci pe aceasta persoana care a plecat?


 
Cine lumea asta a colindat
Cine spune ca te-a cunoscut
Cine stie ce ne-a separat
Cine sufletul mi la pierdut 


Acum să fiu sincer nu știu cum ți-ar fi putut pierde sufletul doar dacă ai facut ceva cu el .
Poate l-ai vandut , poate că pentru faimă și avere .
Poate ca nu ai avut niciodată un suflet ,poate ca nici nu o sa ai ,sau oare s-a intamplat ceva si chiar l-ai pierdut sau poate l-ai dat de bună voie dar daca nu reușești sa ții această persoana langă tine ,inseamnă că nu ar fi trebuit sa-i fi oferit sufletul tau ,doar ziceam.
Spune-mi ce vrei, spune-mi ce vrei
Dar intoarce-te acasa
Spune-mi ce vrei, spune-mi ce vrei
Da-mi iubirea inapoi
Singurul loc unde asteapta iubirea
E langa mine, nu e alt loc



Si unde te uiti, unde te uiti
Sunt aici langa tine
Si unde te uiti, unde te uiti
Sunt in inima ta
Iar singurul loc unde asteapta iubirea
E lânga mine, nu e alt loc



Spune-mi ce vrei, spune-mi ce vrei
Dar intoarce-te acasa
Spune-mi ce vrei, spune-mi ce vrei
Da-mi iubirea inapoi
Singurul loc unde asteapta iubirea
E langa mine, nu e alt loc

Spune-mi ce vrei, spune-mi ce vrei
Dar intoarce-te acasa
Spune-mi ce vrei, spune-mi ce vrei
Da-mi iubirea inapoi
Singurul loc unde asteapta iubirea
E langa mine, nu e alt loc 


Bla bla bla ,se repetă iar restul versurilor ,nu mă dau pe spate cu o mare putere de convigere .
Deoarece nu sunt foarte interesante sau prea originale .
Pe scurt îi dau o notă de 2/5 .


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii