Autopsie Muzicala #11 Cabron feat Smiley & Guess Who - Da-o tare

Am dat azi pe ''Mtv'' (deorece canal de muzica nu mai poate fi numit) ,cred ca nu stiu toate difuzeaza aceleasi porcarii ,comerciale in afara de canalul meu favorit pe care l-au bagat boii    domnii de la Digi inapoi ,dar sa revenim la oile noaste ,pai Cabron caruia i-am mai facut o recenzie adica fix aici ,incearca iar sa fie smecher dar nu prea reuseste ca de obicei .
Dar ii sar in ajutor Gues Who si Smiley *un wannabe Timberlake*  ,desi GW si Smiley imi mai plac ,dar Cabron NU ,NEIN,NADA,NO *si in alte limbi ale pamantului*

Noi o dam tare
Noi dam culoare
Facem totul natural
Spargem gheata de la mal …

Si intru in club si e panica
Vin golanii cu atitudine balcanica
Stiu deabea acum incepe sa o desfaca


Si cum dati voi culoare ? Cum o dati tare ? Cum faceti culoare?
Cu ce spargeti voi gheata de la mall ? Golani zici ? De parca tu nu ai fi unul dintre ei .

Da 10 boxe dealea mari si volumul la maxim
Sa-i acopere pe lautari, ye
Si dam si doua dealea bune
Sa urce heitarii pe scena sa faca dealea spume

Stii .. nivelul 1-2-3
Da-o tare, tare ca refrenul lui Andrei
Ca esti in casa, in club sau pe frecventa
O mana sus e apelul de urgenta
Si nimic nu ma scoate din stare
O stare nebuna care nu mai dispare
Cand lumea da din umeri si din picioare




Boxe cu o putere de 50 W sau de ce ?
Macar lautarii canta cu vocea nu ca tine ,
Nu stiu daca este sa ai stari de acesta in umeri si frisoane , nu crezi ca ar trebuii
sa te duci pana la doctori ?

Da o da tare ..
Cand ne place o dam tare, noi dam culoare
Facem totul natural
Spargem gheata de la mal …
Noi o dam tare, noi dam culoare
Facem totul natural


Nu cred ca iar tre sa despic referenu inca o data asa ca trece peste.


Mi se spune GW ghici cine tre’ sa o dea tare
Atat de tare incat nu o vezi nici la reluare
Replay, dai play la motoare
Astazi seara avem efecte speciale
In continuare pune si verde ca sa-i dea culoare
Dar nu mult sa nu pleci la culcare
112 am un apel in asteptare
Sunt inca in picioare dimineata pe racoare


 Intra si  Guess Who in aceasta piesa ,macar este un MC mai bun decat domnu Cabron ,
Desi nu stiu cat de bine este sa ai un apel in asteptare de la 112 ,plus ca daca stai in racoare poti
sa racesti ca si Cabron din celalat paragraf  .

Hai da-o tare frate ca nu se mai poate
Toata lumea vrea activitate
Paharele sunt goale, uscate
Hai toarna in toate .. se poate ?

Cand ne place o dam tare, noi dam culoare
Facem totul natural
Spargem gheata de la mal …
Noi o dam tare, noi dam culoare
Facem totul natural


Sper ca se termina calvaru asta rapid ,da da da bautura ,batura si femei la fel ca si in clip
Se pare ca s-a inchis Taraf TV dar faceti si voi la fel ,doar pe alt beat .
Au Naturaille ca si fetele din video ?

Si ies din club si e bine, bine de tot
Merg incet da drept si fara efort
Stii .. sa se auda tare albumul nou
De unde? Din Romania pana la Chisinau!

Asa ca da-o tare nu o da nasol
Cand te plictisesti de terasa de la city mall
Vad in culori de zici ca-s in Romania




Meri incet si sigur deoarece esti prea beat ?
Vezi in culori deoare esti lasat lat ?
Crezi ca esti smechera ca nu ai fiat ?
Dar rima mea tocmai a deraiat
*Ioi mi-s foarte mare rapper acum si eu ,vezi nu-i greu*

Te-as injura da mi-e jena de doamna Maria

Si nimic nu ma scoate din stare
Stare nebuna care nu mai dispare
Cand lumea da din umeri si din picioare


Acum ca tot vorbim asa ,si eu te-as injura
Nu ca mi-ar fi jena de cineva doar ca ,sunt politicos
Vai ce stare de greata ai tu dupa atata bautura

Aceasta ''monstra de intelepctine'' primeste de la mine 2/5 .
 Next ! 

Comentarii

  1. Mda, eu urasc melodia asta si se pare sora mea nu prea ma place pentru ca de fiecare data cand o dau astia pe la televizor da volumul la maxim doar ca sa ma vada pe mine in chinuri..."Ioi mi-s foarte mare rapper acum si eu, vezi nu-i greu" :)) Buna treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu o urasc ,dar aveam nevoie de ''material'' pentru autopsiile muzicale asa ca e buna si asta

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii