Asu Cartierului ,Viitorul și Ricky Bo$$ - Dacia (parodie după piesa Bugatti)

 Ace Hood - Bugatti Versurile la această minunație de piesă

Iar aici magnificul videoclip Ace Hood - Bugatti (Explicit) feat Future ,Rick Ross

Eu m-am luat de versuri si am facut o varianta puțin diferita dar mai autoctonă.
Și înainte să zică cineva ceva ,scrie mare și clar mai ales in titlu ca aceasta postare ar fi o parodie așa că dacă vă place piesa ,nu aveți decât ca eu nu am nimic cu ea ,doar am facut-o deoarece intr-o seara nu aveam ce să fac si mi-a venit această piesa prin minte.
Iar o ascultasem la un prieten deoarece nu ascult acel gen de rap.
Dar înainte să incep sa fac un mic review ,așa o autopsie muzicală a acestei piese ,dacă o pot numi așa.

Doi tipi așa mai șmecheri ,șukari ,plus Rick Ross care face cam cat 5-10 tipi ,încercand sa se laude cați bani au ei si cat de mari (mai ales Ross) .și tari sunt ei ,deoarece daca sunt foarte bogați toate fetele sunt pe ei ,și ca sunt super tare cool ,swag si alte chestii de genul .

Să incep?

Deoarece m-am luat de versuri si nu se pot traduce 100% in limba română, am ales doar sa fac o mică compizitie din vasta mea imaginație .



Intro-ul  zis de Viitoru (Future)

Noi avem valuare
Noi suntem cei mai tare
Asu Cartierului , Super nașpa


Refrenul zis de Viitoru

Vin și te caut cu golanii
Fumez ca barosanii
Ies cu toți țăganii

M-am trezât intr-o Dacie ,ie ,ie ie
 M-am trezât intr-o Dacie ,ie ,ie ie
 M-am trezât intr-o Dacie ,ie ,ie ie
 M-am trezât intr-o Dacie ,ie ,ie ie 

Versul #1 : Asu Cartierului

Mă urasc tăț 
Că îs bogat și șugubaț
Că eu ma iau de tăți
Că mi-s cel mai tare
Ca am casa cea mai mare
Mare cât  un liceu
Dar aici nu avem școală
Așa că o sa dai de greu

Că eu beau ,și fumez
Cu fân eu mă drogez
Până ca un ieupre ma deplasez

Refren

Versul numarul #2 Asu Cartierului

Am bani și am avere
Dă la mine nimeni nu mai cere
Că nu dau la nimenea 
Că ăsta e valuarea mea !

Valuare ca mine nu are nimenea
Că eu mi-s numarul 1 
Eu și cu moșu bunu
Gajicile mă vrea
Că eu am treaba mea
Deorece eu am ce tu nu ai
Eu am ce tu nu ai
Eu am Dașie ,Dacie
Dacia Dacia Dacia


Versul 3 Ricky Bo$$

Mi-s așa de gras ca nu intru un Dacie
Dar nu contează ca am un lanț de haur
Îs mai greu decat un taur
Și mananc mai mult decat un balaur
Dar ce contează ,cand gajicile îs pă mine
Că stau așa de bine
Îs mai mare decat 10 de tine
Eu și cu Șaorma mea
Nu vezi tu nimic din ea !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii