Adio...Facebook

Buna Seara

In aceasta seara nu ma simt foarte bine din punct de vedere emotional asa ca am hotarat sa fac o pauza (mai mare sau mai mica ) in care sa-mi vad de ale mele asa ca mi-am dezactivat facebookul ,am sa revin pe acolo intr-o zi curand dar nu stiu cand .

Asa ca am hotarat sa renunt la contul meu de pe pagina lui Zukemberg dar nu inseamna ca renunt la tot ,voi fi disponibil aici ,sau in pe skype la rocketeettk .
Cum ziceam nu renunt la blog voi continua sa scriu despre multe si diverse cum am facut si pana acum ,e doar o faza voi reveni la postat alternative si JT curand pe facebook-ul drag si putin iubit in momentul de fata.

Ne mai auzim



Skillet - Is not me it's you


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii