Triumf

Buna ,
In aceasta seara nu prea am chef de multe asa ca am sa fiu scurt si la obiect ,sau o sa o lungesc cu un subiect anume.

Revenind la titlu pai triumful este opusul infrageri deci triumf=victorie ,si asta nu zice nimic despre ceea ce am de zis ? Oare ,se vorbeste mult de viitor si de cine ce va face cu viata sa .
Da toti ne dorim sa devenim ''cineva'' . Dar de obieci acel cineva este un personaj care are o suma de bani ,o cariere o masina ''mai de neam'' si o casa mare cu o familie fericita .Doar ca nu toate sunt asa de roze adica de obicei nu se intampla asa ceva iar cand se intampla se face cu sacrficii si cu probleme .Iar devenind aacel fel de persoae este destul de aproape de a intra intr-o manie de face tot mai multi bani ,devenind sclavul lor .

Atunci care este rostul sa ai avere si triumful daca esti doar scalul unor bucati de hartie ,care din punct de vedere fizic sunt fara valoare dar teoretic inseamna totul pentru cineva .
Iar daca iti irosesti viata ca sa devii scalvul unor bucati de hartie ,imi pare rau pentru tine ,poate ce ai bani si fercire materiala ,dar la sfarsitul zile te simti implinit din punct de vedere emotional ? Ai facut ce ar fi trebuit ca sa ajungi acolo sau doar nu conteaza cat timp tu ai bani?

Oare realizezi ca te-ai schimbat ? Ca ai devint ce nu ti-ai dorit niciodata sa devii?



*Niste veruri scrise acum ceva timp doar merg putin in acest context*

''Iti aduci aminte cand eram copii ?
 Camd totul era bine si eram ferciti ?
 Dar acum totul s-a schimbat , si vii aici si imi scotii ochii ?
 Ca de ce m-am schimbat da ce ce m-am suparat
 De ce nu ne intelegem oare ?
 De ce nu suntem la fel oare ?
 Crezi ca pe mine nu ma doare ?


De ce ne-am schimbat ? cand timpul a plecat .
De ce ne-am mutat cand totul s-a intamplat .
De ce dai vina pe mine , cand tu de gandeai doar la tine .
De ce tot eu pot sa fac totul si tu nimic
Cand timpul vine am sa-ti dau um pic
um pic de nimic ,pentru ca asta meriti
Tu si cei ca tine meritati sa pieritii


Stai si te gandest la viata ta
Vrei sa fii diferit ?
Vrei sa ai povestea ta ?
Dar ca de obicei este  cineva
Care iti distruge soarta
Si acel cineva este cine nu te asteptii
Un prieten care te da cu capu' si apoi , te desteptii
Ca totul era o minciuna , o mare minciuna
La fel ca si viata pana la urma
Ca toti n-eam nascut pentru a murii
Si murim pentru a se naste
Speranta....care nu va venii 

De ce ne-am schimbat ? cand timpul a plecat .
De ce ne-am mutat cand totul s-a intamplat .
De ce dai vina pe mine , cand tu de gandeai doar la tine .
De ce tot eu pot sa fac totul si tu nimic
Cand timpul vine am sa-ti dau um pic
um pic de nimic ,pentru ca asta meriti
Tu si cei ca tine meritati sa pieritii

Deoareace asa este omul , te raneste si apoi isi cere scuze
Dar scuzele nu iert faptul ca tot ce a facut sa intamplat deja
Si cu viata nu ii joaca deoarece asta este viata ta
Dar asta este omul aceaste este Speranta.... care nu va mai fi
Atunci cand toti vor pierii si nu conteza ce ai facut cum ai facut
Ca de murit toti murim cu bune cu rele , si asa o viata a trecut
Dar nimanui nu-i pasa , ca toate sunt trecatoare
Si lumea este si ea muritoare.. ''


MUSE - Animals

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane