RIP 2013

Buna Seara ,

Am revenit si eu acasa ,ca de acest revelion mi-am petrecut sarbatorile in alta parte ,bla bla bla ,trecem peste.
2013 s-a dus cam rapid ,cam parca prea rapid si nu am apucat sa fac prea multe din ceea ce mi-am propus,din pacate .De ce ? pentru ca-s un lenes de prima clasa care face ce trebuie abia a 5-a oara cand ii zice cineva ,din pacate .
Poate ca ar trebuii sa zic ca anul acesta ma voi schimba,voi invata de 10 ,si ca ii voi asculta pe ai mei in tot ce au de zis si ca voi munci cu interes si cu multa incredere ,dar ar insemna sa fiu ipocrit si eu nu sunt ipocrit.

Doar ca eu voi incerca sa nu mai fac acelasi greseli ca si anul trecut ,si ca voi incerca sa fiu mai ascultator deoarece ,asa ar trebuii sa fac .

Am sa fiu mai ''zen'' si nepasator la unele aspecte ale vietii mele deoarece ,nu trebuie sa-ti pese de toata lumea ,si sa te enervezi asa de des ,deci voi fi zen ,ZEN AS F**K
Nu cred ca o sa am mari asteptari de la acest an deoarece ,tot timpul cand imi propun ceva se destrama ,asa ca voi lasa totul sa curga de la sine ,ce va fi va fi ,

Un an nou bun plin de fericire si de tot ce doriti voi !

CYNE - Pretty Apollo

Comentarii

  1. Suntem gand la gand anul asta :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o vorba ''Great minds think alike'' iar legat de viitor si treburile acestea ,pai ce sa zic ce va fi va fi ,las totul sa mearga de la sine .

      Ștergere
  2. Exaaact! Nu are niciun rost, nici macar unul mic, sa faci planuri, schite, desene etc pentru anul care vine, ma rog, deoarece nu reusesti sa le implinesti, indeplinesti idk...cel putin asa mi se intampla mie...:D
    An bun sa ai! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh nu doar tie si eu tot imi faceam planuri ca am sa merg la x ,cu y ,sau ca nu stiu ce se va intampla si nu s-a intamplat deoarece mama natura a intervenit intodeaua asa ca am sa las totul sa decurga de la sine

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii