Parada Banilor

Ca marea majoritate a postarilor pe care le scriu ,o fac in timpul unei melodii inspirationale *deci nu auzi aici Inna sau domnu' Velea* ,oh uite si  melodia .

Bun sa revin la titlul acesta foarte sugestiv de fel ,pai parada banilor aici nu ma refer la bani care se plimba pe strada , dar nu sunt nici departe .
Ma refer la cei care arunca bani pe prostii care nu au nevoie si le aduce fericirea relativa care trece odata ce vine alta prostie impachetata frumos care iti fura ochiul penru ca este mai buna ca si cea actuala.
Si aici ma refer la telefoane ,televizoare,console ,PC-uri ,tablete si tot felul de prostioare de plastic fara rost care vor fi inutile la anul care vine .
Si zic asta din propria expreienta mi-am luat doua telefoane intr-un an . De ce? Partial pentru ca ce mi-am dorit nu era la momentul cand am avut posibilitatea sa-mi iau acel telefon ,si pentru ca a doua oara am avut posibiltiatea sa-mi iau telefonului care l-am dorit prima oara .

Deci va vorbesc din propria experienta ,dar nu vreau sa mai repet aceasta greaseala .
Penru ca pe o parte nu-mi permit sa-mi schimb telefonul *in cazul acesta* ,cand imi vine mie cheful si pe alta parte ca nu mai vreau sa fac asa ceva deoarece sunt doar prostii de marketing.
 ''Noul noustru SGSIV vine cu ecran Full HD ,cu o camera de 13MP''
*Cand ochiul uman nu face diferenta la peste 330 ppi (HD) ,si cand nu ai nevoie de multi MegaPixeli pentru poze de calitate ,Htc One de exemplu*

''Noul nostru G2 cu ecran Edge2Edge Full HD, Sanpdragon 800 si camera cu OIS''
*Ecran prea mare la 5.2 inch ,aceiasi problema cu rezolutia ,Snapdragon 800 este prea puterinic si putin inutil deoarece aplicatiile trebuie optimizate nu neaparat mari CPU/GPU/Ram-ul*

Dar destula vorba despre telefoane eu ma refer in general , ne trebuie   ceeva si daca nu avem neaparat nevoie ,doar pentru ca este o reclama frumoasa si ''e de firma'' .
Poate ca data viitoare ar fi bine sa te uiti pe ce arunci bani si sa  nu-ti para rau mai tarizu decat sa regreti ca ai luat ceva bun doar ''sezonul'' acesta .


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii