Maine scoala , teroare si groaza !

Bun venit in 2014 
Am facut azi de curand 5,000 vizualizari pe mein blog *desi stiu ca nu este nimic eu tot ma bucur ca un prunc de trei ani cand vede o bomboana* ,lasand aiurelile mele la o parte vreau sa zic ca multumesc celor cativa oameni care se uita la mine pe blog sa-mi citeasca aiurelie si gandurile mele semi-retardate .

Si acum ca am deviat mai mult decat am vrut de la subiect adica de la titlu. Maine incepe scoala ''ura yeeey'' si alte exclamatii de genul acesta ,dar nu din partea mea .
Acum sa zic si alta treaba pe mine personal nu ma intereseaza ca a inceput scoala deoarece nu pot sa zic ca-mi pasa prea mult ,deoarece m-am plictisit in aceasta vacanta nu a fost cum mi-as fi dorit eu ,dar asta e.
Sunt cam nepasator de multe in ultima vreme si imi cam pare rau la unele aspecte desi poate este mai bine asa ,poate nu . Desi tot era mai bine cand era frumos si cald afara.
                                                *Una bucata amintire de vara* ,sa reveim la bolovanii nostri.

Deoarece sunt un lenes nu prea am iesit in aceasta vacanta prea des asa ca am avut timp sa fac foarte multe 
*nimic doar plictiseala si am dormit atat si mancat* .Deci dupa aceasta vacanta e plin newsfeed-ul de pe facebook de postari anti scoala anti ziua de luni ,de anti educatie .
Fratilor de ce mergeti la scoala nu ca sa invatati ? Oh stai asa am auzit ca invatatul este pentru fraieri asa mi-a zis o Fuf..fata acum ceva timp * Uite un  link mai detaliat despre scoala ,viitor si alte chestii . 

Orcum majoritatea se duc la scoala doar sa piarda timpul si sa ,faca chestii total diferite de scoala sau de orice altceva ce ar insemna invatamantul.

Acum ca incepe restul din sfarsitul anului meu scolar ,imi cam pare rau ca termin scoala ,ceea ce nu simteam niciodata pana acum ,doar ca acum ma gandesc ca ma asteapta altceva si ca nu stiu ce se va intampla cu mine in viitor .

Destul cu amintirile induiosatoare si cu chestiile de genul acesta  .
Game on 2014 Bring it bi***h (plaja in engleza) 

Skee-Lo I wish

*Un link cu o piesa foarte visatoare de acum 18 ani ,din ''vasta'' mea cultura muzicala*


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane