Iarna nu-i ca vara !

Da stiu este un citat zis de marele ''geniu'' in viata domnu' Basescu dar aici nu-i Antena3 deci nu am de gand sa vorbesc despre el ,si sa dau vina pentru tot ce se intampla in lumea asta si daca e vian lui sau nu .

Eu am de gand sa scriu despre acesta vreme .Nu ca as fi de la prognoza meteo nu-s Busu sau orice altceva doar ca desi au avut timp autoritatile sa se pregatesca chiar arpoape 2 luni din aceasta iarna pentru proegatiri ei tot sunt nepregatiti ''Iarna ne-a luat prin surprindere si de aceasta data''
Omule suntem imediat in Februarie cum sa te ia iarna pe nepregatite ? Sau ai crezut ca nu mai vine ? Pai este iarna si insemna ca vine zapada .

Dar suntem in Romania tara tuturor posibiltatilor unde autoritatile sunt lasate in urma adica nu au foduri si nu pot face nimic , nu ca nu ar putea doar ca nu vor ,deoarece pun banii fix unde nu este nevoie ,dar unde avem nevoie nu .Deoarece asta facem noi .

 Nu ca am fi incompetenti doar ca nu ne stim prioritatile si pentru noi ,ajutorul propriu este mai presus fata de ajutorul semenilor nostrii .

Muse Supremacy

Comentarii

  1. La mine a fost si cod rosu, drept urmare acum stau acasa.
    Azi au mai inceput sa treaca domnii cu masinile de deszapezire, dar trec foarte rar si normal ca zapada se pune din nou... pentru ca da, inca ninge.
    Chiar ma gandeam la Louie aseara, iernile in Cedar Knoll :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cod rosu zici ,aici a fost apa de ploaie azi a mai nins putin dar in rest nimic ,am fost si la scoala .

      Ștergere
    2. Eu maine iar nu ma duc la scoala ca vine din nou potopul.

      Ștergere
    3. Eu de maine intru in ''somaj'' pana dupa saptamana cealata.
      Mai mult timp de facut...nimic.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane