Die Die, My darling !

Buna  ,

Okay poate ca titlul nu are nicio legatura cu piesa cu acelasi nume de la Metallica ,dar mi-a placut cum suna asa ca de ce sa nu fac un titlul care sa sune asa ?

Bun revenind la oi bolovani* nostri ,aceasta postare va fi una fara sens dar imi voi exprima gandurile ,si nu puteti sa ziceti ca nu am postari fara sens pe acest blog ,deoarece am scris despre multe lucruri ,de la mondenitati,stiri ,si chiar viata mea .

Pai sa vedem ce s-a mai intamplat nou,au adus tezele si sunt semi-multimit-dezmagit .
Am luat 8 la romana ceea ce este foarte bine , nu m-as fi asteptat .
Am luat 10 la engleza ,deci e foarte bine .
Am luat 8 la istorie ,ceea ce este..okay.
La ,latina *Eroare 404 nota negasita*

Am inceput noul an calendaristic si cu el am si mers la scoala adica am stat foarte putin ,din lipsa de personal atat al elevilor cat si al cadrelor didactice ,dar maine se vor schimba lucururile.
Azi veneam chiar mai devreme dar a trebuit sa astept dupa un prieten inca o ora ,iar in acea ora m-am plictisit si multumesc tatei ca mi-a reincarcat telefonul si am mai avut cativa MB de date *Halleluya*

Am ajuns acasa *treburi chestii ,treburi chestii*

Esti Ion/Ioan/Ioana/Oana/Mos Craciun ? La multi ani si tie ! 
Toata lumea are tumblr. acum si asta nu poate decat sa ma enerveze ,doearece nu-mi place tumblr-ul.
Fratilor ,inca ceva nu va mai dati share la ask.fm pe fakebook , chiar nu-mi pasa de raspusurile voastre si cat de castraveti va simtiti voi.
Si apoi ziceti ca nu-s festiv Ho Ho Ho..prea tarziu
Cum ziceam intr-o postare anterioara Bring it on 2014 !  


Nastase e la puscarie ,ca sa nu ziceti ca nu am zis si despre asta ,nu ca nu ar merita sa fie acolo ,doar ca si altii au furat si el a facut-o .


MUSE - New born ! 

Dictionar:
bolovani - persoane cu un coeficent de inteligenta sub al unei pereche de tenesi visinii ,culoare 42
fakebook - varianta mai realista al facebook-ului deoarece ,nu mai am nevoie sa va zic cum este facebook-ul si ce persoane sunt pe el ,cu postarile acela ''smeq'' ,si cu ce inteligenta si gramatica ''mijtoaka'' .


Comentarii

  1. Sa inteleg ca esti la filologie si tu :3 Bate cinciul! :3 Recunosc ca am intrat aici crezand ca spui ceva despre Metallica, dar n-ai spus, asa ca, bine. :)) Biiine. Aaa, o saptamana misto? E un fel de afirmatie interogativa. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ,scuza-mi nesimtirea doar ca acum am vazut ca ai comentat .
      Si da sunt la filologie *High5* ,anul acesta termin .
      Dar sincer nu am gasit un titlu bun pentru aceasta postare si mi-a venit in minte piesa celor de la Metallica

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii