Destinul

Ai fi putut sa ii ajuti
dar n-ai facut-o
Ai fi putut sa lupti
dar n-ai facut-o
Ai fi putut sa ierti
Dar n-ai facut-o
Ai fi putut sa crezi
Dar n-ai facut-o

Ar fi putut sa te ajute
Dar n-a facut-o
Ar fi putut sa creada
Dar n-a facut-o
Ar fi putut sa viseze
Dar n-a facut-o
Ar fi putut sa faca dreptate
Dar n-a facut-o

As fi putut sa uit
Dar n-am facut-o
As fi putut sa-mi pese
Dar n-am facut-o
As fi putut sa mint
Dar n-am facut-o

Ai fi putut sa te gandesti la asta
dar n-ai facut-o
Ai fi putut sa-ti amintesti
Dar n-ai facut-o
Ai fi putut sa simti
Dar n-ai facut-o

Am fi putut sa schimbam ceva
Dar n-am facut-o
Am fi putut sa facem altcumva
Dar n-am facut-o
Am fi putut sa fim diferiti
Dar n-am facut-o
Am fi putut sa schimbam lumea
Dar nimeni nu a facut-o

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii