De CE ?!

Asa plictiseala am in mine incat nu stiu despre ce sa scriu de fapt nu stiu despre ce se va termina acest articol dar tot trebuia sa zic despre ceva asa ca l-am numit simplu si foarte usor ''De ce?''
Incepem .

Am ascultat noul allbum a celor de la Bon Jovi in prostie in aceste doua zile deja incep sa-i urasc ,am dat pe Muse din nou Plug in baby *da stiu previzibil*

Bun ce s-a mai intamplat ,pai nimic nou ,nimeni nu a murit nimeni nu a inviat .
E caldut afara Yeaaaaaaaaaaaaaaaah *gata destul cu buletinul meteo*

Va mai trebuii sa scriu curand despre paretea mea ''geeky'' a blogului adica despre ce s-a intamplat al CES 2014 doar atata zic cateva talblete si multe televizoare inutile 4K ,dar vine MWC curand asa ca stati cu jumate de ochii pe acest blog pentru chestii tehnice inutile.

Bun aceasta postare este una si jumatate ,asa ca tot mai trebuie sa mai scriu ceva ca sa umplu aceste randuri ,si cana mea de ceai.

Ce e nou in muzica pai sa vedem ,CYNE vor scoate un nou album *sunt prea undegroud pentru voi ca sa ii stiti* ,si Ice Cube isi va lansat albumul tot in 2014 desi trebia sa-l lanseze in 2013.
Cam atat legat de muzica oh cica vine Metallica in concert ,si Thirty Seconds to Mars .
Cat de tare ca vin Mars dar nu e tare ca atunci dau Bacalauretatul *DE CE ,LETO DE CE ?*

Atat legat de muzica , cel putin acum .
Semestrul acesta e aproape gata si avem nevoie de note din pacate nu cred ca fac cat am facut anul trecut .
De ce ?
Pentru ca din cauza lenei.
Si pentru ca prostie.


Recomandarea zilei :
Ascultati Jacob's Ladder de la Cyne,si Alibi de la Thirty Seconds to Mars *desi nu este noua ,este superba*





Comentarii

  1. Sper sa-i conving pe ai mei sa ma lase la 30STM...poate iau vreo nota smechera la evaluare si...:))
    Bafta la scoala!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ,concertul va fi genial din pacate nu prea ma pot duce .

    RăspundețiȘtergere
  3. lawl :)) i-am zis unei colege ca vin Muse in romania si ea era gen : OMG OH DOMNE SUPER ! :))) apoi mi-am amintit ca erau 30stm de fapt si ea era gen : ah .. okay ...
    :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuiau sa vina si Muse doar ca au venit mars ,da nu-i bai acum ,DOAR CA NU AM SA-I VAD PE MUSE NICIODATA :'(

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane