Ce ascult in ultima vreme .

Buna ,in aceastazi minunata (si nu prea) de iarna , m-am hotarat sa va imparasesc cate ceva din ce ascult .
Melodiile au fost alese la intamplare si am facut niste  screenshoturi la playlist .
Deci cam asta ar fi .







Da stiu ca sunteti impresionati pana la lacrimi ,asa ca in curand am sa vin cu o postare putin mai serioasa decat aceasta imparasire de capturi de ecran ale telefonului meu .
Dar probabil ca va fi in urmataorele zile deoarece se cam termina primul semestru scolar si mai sunt cateva chetii de facut ,si de mers la scoala se pare .

Comentarii

  1. Misto muzica ta. Chiar, ca n-am mai auzit Dead & Gone de o vesnicie! Si Hail to the King! <3 Pun la descarcat albume <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Merçi ,Merçi beaucoup .
    Ascult eu mai multe chestii doar ca acestea am gasit prin screenshot-uri si nu am avut chef sa mai caut altele.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane