Autopsie Muzicala #11 Andreea Banica feat. Keo - Bumerang

Buna ,
aveam in minte sa fac o autopsie muzicala ca nu am facut una de mult dar nu stiam ce piesa ,asa ca azi am mers pana la un magazin sa cumpar ceva si aud o piese stupida  oarecare dar nu stiam cum se cheama ,asa ca am folosit SoundHoud.


Dar sa incepem cum Melodia .

Sa ma trezesc in patul tau
E ilegal e bine zau
Si pare complicat nu e cum vreau eu
Ca un refren ce-mi place rau
Tu vrei sa pleci din capul meu
Si pare amuzant pentru ca fac ce fac



Deci tu imi zici mie ,ca pare amuzant ca tu iti petreci noptile cu nu stiu ce persoane ,complicate?
Stie mama ta ce faci seara ? Refren ha ? 

Si ma intorc la tine ca un bum bum bumerang
Cand luminile se aprind
Acolo pe ring
Tu nu esti sa te ating
Imi pun inima pe bit pe bit pe bit
Inchid ochii si te simt


Iar acest referen genial si extraordinar creat ,prima data din cauza referenului am avut impresia ca este o maneaua ,dar nici departe nu am fost .
Luminile se aprind *ai grija la factura de la curent*
Acolo pe ring ? Ringul de dans ? de box ? de ce o mai fi ?
Daca iti pui inima pe bit ? bit =octet =MB ? sau ''beat'' oricum ar fi tot e ciudat sa-ti pui inima pe asa ceva.


Imi place cum joci rolul tau
Tu poti sa fi si bun si rau
Ca nu te-am vrut perfect
Nu e nici un secret
Si vreau sa cred asa mereu
Ca te-ai nascut sa fi al meu
De ce sa ma prefac
Tu stii ca orice fac
Ma intorc la tine
Ca un bum bum bumerang

 
O vai , o vai cuplul perfect el e bun si rau ,tu zici ca este cel mai bun pentru tine ,
Hmm deci si daca te certi ,te impaci ,orice ai face el tot revine ,ori e prost ori e prea indragostit .

Hai iubire decat sa stau
Cu gandul la tine
Ar fi mult mai bine
Vino sa te imprumut
Cu un pahar de vin
Adu tu o comedie proasta
Poate mai zambim
La final ne prostim
Ce sa ne mai ocolim
Da stiu sunt indraznet sunt rau
Da ce vrei tu sa fac
Ca stii ca asta e felul meu
Poate d-asta ma placi
Poate d-asta ma suni
Asa ca iti mai spun odata
Te pup drum bun


Are rost sa mai comentez despre asta ? Teme generica de piesa comerciala nimic special
asa ca sa trecem peste

Ce se intampla in capul tau
Stii ca te resping
But I never let you go
I mean
I got to keep it low
Ce sa-ti fac daca vrut ai iubire de ghetou


Uau ,Uau Uau ,STAI STAI STAI nu distruge si limba engleza pentru aceasta piesa
Deci tipul e din ghetto si este o iubire imposibil dar face totul ca sa fie posibil
Nu a facut si Puya asta mai demult ? Unde e originalitatea

Aceasta piesa primeste de la mine 1/5 .
De ce ? Deoarece din cauza beat-uli care seamana a manea,versurilor stupid redactate si a mesajului plus faptului ca este o tema prea copiata.

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane