Aproape ca-mi pasa !

Daca tu *nu tu personal ,ce persoana la care ma refer ,dar daca tu esti persoana despre care zic sper ca te simti* ai nevoie de mine doar cand ai nevoie de ceva iar in restul timpului esti apsenta ,sa sti ca aproape ca-mi pasa de ceea ce ai de zis .
You Me At Six -Little Death
Daca imi zici de fotbal sau sport in general si despre acei fotbalisti minunati si incantator de aaaaa....plicitisitor ,sa-ti zic o poveste ''nu-mi pasa''.

Limp Bizkit - Hot dog song

Daca imi povestesti de League of Legends,Word of Wordcraft ,D.O.T.A sau jocuri de genu uite o poza sugestiva pentru tine :
 
Daca imi zici cat de tare este Samsung Galaxy S-enspe mii al tau ,si cate kile de RAM are ,iar intre timp tu te infunzi in LAG ,eu am sa stau linistit in timp ce eu trec cateva nivele la Jetpack Joyride pe Nokia-ul meu.

De ce iti exprimi punctul de vedere legat de muzica mea desi tu nu o asculti ? Nu ai ascutat niciodata ,asa ceva .De ce mi-ar pasa de ceea ce ai de spus ,despre cat de buna e muzica ta daca mie nu-mi exprima nimic ,pai nu-mi pasa

Acum dupa toata aceasta postare plina de negativism ,scepticism si plina de ''nu'' in ele ,vreau sa zic desi acum, dupa postarea aceasta eu par nepasator si lipsit de inima ,eu vreau sa zic ca sa nu va luati dupa aparente . Mi-e chiar ca nu-mi pasa ,de unele subiecte doar ca odata ce ajung sa ma intereseze de cineva sau de un subiect o sa-mi pese .
Dar intr-un final lumii nu-i prea pasa ,adica cum ziceam si mai ieri ,doar unora le pasa  si acestia se gasesc rar ,asa ca .

Daca esti nevos ia o ciocolata ..4 Lei
Ti-e sete .ia-ti un suc 5 lei
Daca ai ceva de zis ..spune-mi
Aceste momente... de nepretuit , pentru toate celelalte NU-MI PASA !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane