Gata Joaca !

Buna Seara ,

Da au fost saraborile Craciun fericit alea alea ,si vine Anul 2014 care bate la usa asa ca La multi ani !
Sa revin la postare ?....Da ar cam trebuii.
Anul 2013 a trecut a fost bine a fost rau ,asa a fost ,cu bune cu rele ,dar ,inseamna ca anul viitor trebuie sa fac diferit ,unele chestii ca sa se schimbe lucrurile din rau sper bine in bine asa ca uitati planurile mele principale pe 2014
1. B.A.C-ul
2Carnetul de soferi (pe care nu l-am luat inca din unele motive personale ,si nu din incapabilitatea mintii mele)
3 E..mai bine lasa.
4Dominatia lumii...Vreau sa zic sa intru la facultate
5Sanatate ,si chestii.
6 Sper sa vina MUSE in Romania.
De ce ? Pentru ca-s geniali
si pentru ca-s fan
Da nu mi-am propus prea multe pe anul viitor doar ca ce mi-am propus este important si as vrea sa realizez aceasta lista micuta.
Noutati ,aaaaa nimic nou ,oleaca bauri in ''afaceri'' ,Craciunul a fost misto am primit chestii si trestii.
Scoala e ca scoala ,prunici,nervi,profesori slab pregatiti,idioti.

Asa ca pe 2014 eu vreau sa va zic *Ioi ,mi-s filozof* sa va urmati visele si sa lasati pe cei care nu merita in urma ,in timp ce va ganditi la viitor si la cei care conteaza .

Queen - We Will Rock You

Comentarii

  1. Cât de adânc, profund şi umezitor poţi fi tu... să-ţi trăiască, prinţule!
    Anul viitor eşti boss.chetar cu acte în regulă, observ! Doar să iei bacul! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Printesa ,eu inca astept de la tine o postare ,rember ?
      Mormal ca-s profund si adanc si chestii.
      Cu BAC sau fara BAC ,mama ma omoara daca nu-l iau deci ,stii ce am de facut .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii