Cele mai proaste piese ale anului 2013

Buna seara ,
Acum pe sfarsit de an m-am gandit sa fac o lista cu cele mai proaste piese ale acestui an asa ca eu si cu Emil (Click pentru un blog super tare)



  Locul #10 este detinut de: Crbl si Ruby - Toata Tara
De ce ? pentru ca contine pe Ruby si pe Crlb care ambii scot ''bombe'' de melodii
De ce doar pe locul 10 ? Pentru ca asa vreau eu

Locul #9 Amy  Tromphet Light
De ce ? Ascult-o si ai sa vezi de ce este in acest top 10
De ce doar pe 9 ? Se poate si mai rau , asteapta sa vezi.

Locul #8  Deepcentral - O stea
De ce ?Deepcentral au incercat sa-si schimbe stilul lor electro-techno-shit si au incercat ceva mai frumos .
De ce locul 8 ? Pentru ca nu le-au iesit ce au vrut sa faca.

Locul #7 Vama - Perfect fara tine
De ce ?  Pentru ca nu-mi place ce a devenit Chirla
De ce locul 7 . Vama nu este la fel ca si cand era Vama Veche

Locul #6 Pic Pic de la Voltaj
De ce ? Review Pic Pic - Voltaj
De ce locul 6 ? de asta !

Locul #5 Grasul XXL - E tare frate
De ce ? Pentru ca repeta tot aceasi propozitie
De ce 5 ? Pentru ca merita sa fie pe acest loc

Locul #4 Conectr- Da-te-n Dragostea mea
De ce ? Pentru ca e mai frumos sa zici da-te-n dragosetea mea decat sa injuri pe cineva
De ce pe 4 ? Pentru ca urmeaza mai rau dupa

Locul #3 Loredana -Apa
De ce ? Chiar am motiv ? doar asculta aceea piesa .

Locul 2 : Alex Velea si a lui ''E marfa tare''
De ce ? Alex Velea - E marfa tare review 

Pam Pam Pam Pam Pam

Locul #1 este detinut de Ruby si stinge lumina
Ar trebuii sa-si plateasca factura la curent
De ce ? acel mesaj ,acea piesa ,acea ''artista''

Mentiuni :
Puya -Baga bani.
Conect-r -esti vedeta mea.
Andra -inevitabil va fi bine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii