Tehnologia si Tineretul

Dupa aproape o saptamana distanta de la ultima mea postare mi-am dat seama ca trebuie sa scriu ceva,dar oare despre ce ? asa ca m-am gandit sa scriu despre tehnologia si internetul si deptendenta noastra de internet.

Da si eu stau mult pe net (Mai mult decat ar fi trebuii ,dar asta este),dar nu pot sa zic ca-s foarte obsedat de facebook sau de alte retele de socializare ,deoarece eu nu intru sa ma joc ,ci intru sa vorbesc cu prietenii din alte zone ale tarii ,si sa-mi hranesc setea de tehnologie (Dupa cum se vede prin blog-ul meu mai fac reveiw-uri la telefoane si chsestii de genu' si mai dau sfaturi la unu' altu')

Dar..Dar...DAR....eu nu stau atat de mult pe net ca si de exemplu uni colegii care se joaca W.OW. ,L.O.L sau chiar Metin (Da stiu Metin ...ewww) toata ziua ,unii si lipstesc de la scoala pentru asa ceva.
Da si eu ma joc pe PC .dar nu prea mult cred ca cel mult o ora pe zi ,si ma joc NFS-uri si GTA-uri deci nimic prea special.

Dar de la a te juca asa o ora doua ,de la a te juca ,in continuu este ceva ,plus nu vorbesc de la scoala ,unde unii colegii ai mei si nu doar ei ,cauta loc-ul unde pot prinde wi-fi ca sa intre pe facebook.
Fratele meu ,de ce sa intri pe facebook cand poti sa vorbesti cu aceea persoana?
Sau cei care se joaca tot timpul ,pe telefon si nu le ajunge bateria la telefon de dimineata pana la ora 13:00 
.Toata ziua Temple Run,Real Racing 3,Subway Surfer ,Angry Birds si chiar Candy Crush Saga (da candy crush saga, ce naiba e cu acel joc ? ca eu nu inteleg?)

Mi se pare destul de enervant sa faci asta o zi intreaga plus am vazut care fac si in ore ,cand nu se uita profesoarea ,sau doar o ignora simplu ,dar ce mai conteaza cand faci scor la Subway Surfer ,ca nu stii lectia la istorie de exeplu. De aceea am sters toate jocurile de pe telefon ca sa nu-mi ceara telefonul ca sa se joaca ,ca atunci camd am avut jocuri tot timpul cereau sa se joace Temple Run ,si m-am cam enervat asa ca le-am sters si acum nu mai am nimic in afara de muzica pe telefon .

Da tehnologia ne ajuta nu zic nu ,este foarte folositoare si acum o folosesc sa scriu acesta postare pe un blog facut  de un gigant al internetului care le folosim marea majoritate telefoanele (Android) si browserele (Chrome) si motorul lor de cautare. 
Ironic nu-i asa ? Dar nu am ce sa fac nu pot sa ma las de ''mesrie '' .Nu pentru ca nu as putea ca nu-s un blogger foarte bun ,dor ca imi place ceea ce fac

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii