religia la scoala?

Buna ,

M-am gandit la acest subiect (sa fiu sincer mi-a dat cineva o sugestie despre asta ,si m-am gandit ca ar fi interesant)
Inainte sa incep eu vreau sa va zic voua cititorilor mei (daca mai am vreunul) ,ca eu nu sunt impotriva religiei sau as avea ceva cu cei care sunt de alte religii in afara de cea a mea, deoarece este stupid dupa atatia ani sa nu putem sa ne intelegem .Daca dupa 2,000 de ani noi le luptam in Africa despre cine sa aiba ''grija'' de cei de acolo ,da-o in colo de treaba . ''In numele Crestinatatii'' In numele cresitantatii s-au distrus multe popoare pentru ca s-au impotrivit religiei catolice in general ,dar sa revenim la subiect.

Eu fac religie la scoala (ca toate scolile de altlfel) ,religie Ortodoxa .Da is ortodox ,dar nu sunt de acord cu unele dintre subiectele dezbatute .
Ca sa dau un exemplu se spuene ca religie este impotriva avortului si toti cei care sunt implicati in acest lucuru sunt criminali su vor ajuge in Iad.
Dar cu ce este de vina doctorul pentru aceast fapt ? Cu ce ? Cum sa ajunga el in Iad .? Poate ca mama patea ceva daca nu facea acel avort.
Religia este impotriva homosexualilor .Scuza-ma dar cu ce te poate pe tine deranja acest lucuru?
Cum te poate afecta acest lucru te rog sa-mi zici si mie cum te poate afecta acest lucuru ?
Mi se pare stupid ca dupa atatia ani nu putem sa toleram minoritatile ,daca nu ne fac nimic de ce sa-i asuprimi? De ce ?
Pentru ca as zice o carte veche de mii de ani . de aceea .

Inteleg ca avem nevoie de o apropriere spirutala cu divinintatea dar la fel ca si exemplele de mai sus unuele sunt cam depasite de timp si de situatie.
Azi intr-o ora ,mi-a cerut o colega putin suc ,si am zis ca-i dau si apoi alta colega sa-i zicem D. ,colega caruia ii dau sucul o intreaba pe D. ca daca poate sa bea deoarece tine post  iar D. zice ca sigur .
Eu i-am spus simplu si frumos ca nu se poate sa bea acel suc deoarece daca tine post nu se mananca bea de dulce .
Si apoi D. imi explica mie faza cu postul si cat de nenorocit si ne religios sunt eu si cum nu stiu nimic .
Da asa este eu cu media mea de 9,46 anul trecut nu stiu nimic iar ea cu media ei de 8.20 stie mai multe ca mine .Da asa este nu stiu apsolut nimic.

Comentarii

  1. "Scoalele astea...Nu ie bune de nimica."

    RăspundețiȘtergere
  2. Scoala e buna ,fara scoala nu rezovi nimic.
    Educatia este importanta dar conteaza sistemul educational

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii