Black Friday

Tocmai mi-am dat seama ca nu am scris de 5 zile ,si merita sa-mi trag o palma pentru asta ,dar sa trecem peste. Cum in curand vin reducerile de ''Black Friday'' (mai mult sau mai putin da asta zic mai incolo) m-am gandit sa scriu despre acest trend.
Black Friday este o ''sarbatoare'' adusa de la Americani (ca de obicei) ,unde a doua zi dupa Ziua Recunostintei care este joia ,se fac mari reduceri pentru tot omu'.
 

Este mai popular la noi de circa 3 ani ca sa zic asa si se afla mai mult in mediul online (Emag,EvoMag,Okazii,si alte magazine de genu') dar si in magazinele de la noi (Altex,Domo,Flanco etc) 
Si este reprezentat prin reduceri la produse mai ales electronice dar nu tot timpul.
Dar nu va asteptati sa aveti reduceri la iPhone 5S ,Samsung Galaxy SIV sau mai stiu eu ce Lumia 1020.
Sunt reduceri la produsele mai vechi si ei vor sa-si goleasca stocurile asa ca daca vrei sa-ti cumperi ceva de generatia percedenta vei avea noroc sa-ti cumperi daca esti fan Apple un iPhone 5 la un pret bun (mai bun fata de inceput ) sau  un Nexus 4 mai iefitn la circa 1,200 de lei ,un Samsung Galaxy SIII la vre 1,300-1,4000 lei sau alte produse de generatie precedenta.
Dar din pacate romanaul umfla preturile inainte de vinerea neagra si apoi ei fac reducere ,ca sa ajunga la pretul initial asa ca zero reducere ,da asa face noi.

Dar daca stii sa cauti pe site-urile specializate si unde sunt de incredere poti sa-ti cumperi chestii ieftine ,de vinerea neara.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii