Ba , vezi ca esti ipocrit !

Buna ,

Am avut de gand sa scriu despre altceva dar o las pe data viitoare .
Azi am sa zic despre cei ipocriti si cum pot sa se schimbe (NU ,nu pot sa se schimbe deoarece au sa zic ca s-au schibat dar nu au facut-o deci sunt ipocriti)
Nu mai este nevoie sa explic cum e sa fii ipocrit ,asa ca am sa dau doar doua-trei sau sapte exemple.

Exemplul numarul #1:

Eram la scoala , ora de romana ,bolo..colegii mei faceau galagie si unu dintre ei sa-i zicem Domnu C.
Profesoara ii zice sa taca ,iar el mare baiat sukar jmeker barosan zice.
C. : ''Da ce ca doar pe mine ma vedeti ,ca eu nu fac nimic?''
P: '' Dar C. cum poti sa zici ca nu faci galagie cand tu vorbeai cu L.''
C: ''Eu , nu , eu nu am facut nimic  S. e de vina.''
P: ''Cum poti sa zici cand eu te vad''

Deci daca te vede profesoara ,si inca 20 de colegi ca restul de 15 sunt ocupatii sa faca galagie ,rectific cand te vad 5 colegi ca restul de 30 fac pe mari barosani.

Exemplul numarul #2

Era o seara de vara ,de august parca eu eram pe afara cu niste prietenii si exeptand faptul ca doar eu aveam 18 ani de acolo,incept doi sa se certe:
R:''Ma tu mi-ai baut din suc?
S:''Ce ma ? Taci ca esti prost, nu am umblat la el''
R:''Taci ma ca te-a vazut I. si A cu ai luat''
S:''Ce ma ? Du-te ma ca vorbest prostii''
R:''Hai ca esti bou''

Exceptand faptul ca cei doi ar fi verisori ,ideea este ca S. chiar a baut din sucul lui R.
Dar tot sunteti idioti unul pentru ca nu recunoaste iar al doilea pentru ca erau sa se bata pentru jumatate de litru de Coca Cola . Cine bea Coca-Cola la ora 12 noaptea ? Chiar nu vrei sa dormi ?

Iar ultimul exemplu vine de pe lumea internetului unde ,un coleg de clasa ,el mare manelist coca-moca-doca-lar .
A postat un meme in care scria ''Vecinul meu posta manele , posta'' si apoi meme-ul cu fetita si casa arsa in spatele sau .
Iar peste cateva zile nu-mi aduc prea bine aminte chiar ca nu-mi pasa ,doar ca am vazut ca a posta ceva maneaua ,ceva manea nasoala de a lui Salam.

Si ce concluzii tragem din aceasta postare ? Cand tu stii ca ai facut-o si altii te-au vazut tu de ce nu recunosti si de dai cu pumnii in piept ca nu este asa chiar daca te-au vazut o multime de oamenii ?De ce ? Pentru ca asa sunem noi ,vrem sa fim cat mai mari smecheri si sa demonstram cat de tari putem fi.

Comentarii

  1. Credeam ca doar colegii mei sunt asa de "speciali",dar se pare ca ipocrizia domneste-n Romania,suntem o natie de mincinosi si ipocriti.(vorbesc pentru marea majoritate,ca,na' ,normal ca sunt si oameni frumosi).
    Apropo,eu beau Coca-Cola la 12 noaptea,la 1 dimineata si asa mai departe.(Si da,stiu ca intrebarea era retorica.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ,chiar toate scolile sunt pline de colegii de acestia ''speciali swagosi si foarte intelijenti'' .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii