Review Sony Xperia E

Sony Xperia E este un spartphne produs de Sony Mobile (ex Sony Ericsson)

Telefonul a fost lansat in decembrie 2012 , si lansat pe plan mondial in martie 2013

Dimensiunile sale sunt 113.5 x 61.8 x 11 mm .
Dupa cum se poate observa facand o mica comparatie la vechiul meu W200i
Telefonul are o greutate destul de mica de 115 grame .
 Xperia E are un ecran de 3.5 Inch cu o rezolutie de
320 x 480 (165 ppi) , Ecranul are o o imagine bunicica , nu excelenta , ce na bunicica . Unghiurile de vizualizare sunt destul de acceptabile . iar cu luminozitatea la maxim telefonul se vede binisor in bataia
soarelui .
Are o camera de 3.2 Mega pixeli in spate destul de acceptabila nu poti cere prea multe de la un telefon de buget .Filmeaza la o rezolutie de 480p . Pozele sunt acceptabile pe timp de zi ,dar cele la lumina scazuta nu sunt prea bune ,deoarece nu dispune de flash . 

   Home screen-ul este format din 6 pagini care pot fi customizate cum doriti cu widget-uri prorii de la Sony .
UI-ul de la Sony aplicat peste Android 4.1.1 Jelly Bean este unul practic si comod , il prefer fata de Touchwiz-ul celor de la Samsung ,desi Sense UI de la HTC mi se pare cel mai bun UI aplicat peste android .
Telefonul dispune de un Procesor Snapdragon S1 ,Singel Core ,tactat la 1.0 Ghz ,GPU Adreno 200 . Dispune de 512 MB de Ram ,accelerometru ,senxor de proximitate,GPS,A-GPS.
Din pacate dispune de 4 GB de memorie interna si doar 1.5 disponibila utilizatorului restul fiind ocupata de OS ,dar are slot Micro SD de pana la 32 de GB . Dispune de o baterie de 1,540 mAh care suporta cu brio o zi cateodata si 3 zile, Cu ajutorul Stamina mode din setari si cu ajutorul lui Battery Doctor care ajuta la mentinearea baterie mai mult.



Playerul muzical este inlocuit de aplicatia numita Walkman de la Sony .



Muzica poate fi organizata in playist-uri separate , alubume,recent adaugat ,artisti ,si piese.
Sonorul telefonul este destul de tare (se putea si mai tare) se aude clar , bass-ul este destul de bun .iar la casti se aude foarte bine cu un bass bun (desi nu am primit casti la telefon ) 
Ca si utlizre zi de zi , este un telefon destul de bun ,daca nu este incarcat cu tot felul de aplicatii fara sens care sa-i ingreuneze prelucrarea micutului procesor .
De aceea eu i-am insalat Advanced Task Killer ca sa eliberez din memorie da stiu ca pot si daca apas lung pe home dar advanced task killer este mai bun . De curand am facut un factory reset ,si mi-am sters tot de pe el si am adaugat in plus fata de ce aveam eu pe el doar antivirus ,task killer si battey doctor .Si am sters aplicatiile care le aveam cand l-am cumparat (de la vodafone) unele erau stupide asa ca am lasat doar Track ID ,Office Suite si Neo Reader (cititor de coduri de bare) .
In concluzie este un telefon destul de bun de buget , nu este cel mai bun telefon cu android dar la acel pret nu poti cere Procesor Snapdragon 800 ,Quad Core si 2 GB de RAM ,revenind la topic telefonul este bun pentru lucrurile de baza si pentru browsing , youtube,facebook si cateva jocuri ca si Temple Run,Subway Surfer, Fruit Ninja si alte jocuri . Este un telefon bun pentru categoria sa . 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane