Jocurile Video si respectul fata de clienti.

Jocurile Video , acea industrie care aduce  miliarede de dolari in fiecare an ,si lansat sute de mii de jocuri intr-o zi .
Jocurile video sunt una din cele mai creative moduri de a-ti petrece timpul liber .Jucand FPS-uri ca si Battlefield,Call of Dutty,etc .sau jucand jocuri de curse precum seria NFS de la EA,Grand Turismo,Forza Motorsport,Dirt ,etc sau doar jucand open world sandbox style games ca si GTA .

De exemplu Grand Theft Auto V care a vandut jocuri in valuare de 800 de milioane de dolari in primul
 week-end al lansarii .  GTA-urile au avut tot timpul vanzari record deoarece Rockstar North (Take Tho Interactive) au stiut cum sa-si faca jocurile  de la Midnight Club,Manhung,LA Noire .
GTA-urile mele favorite sunt si vor fi III,San Andreas,V(desi nu m-am jucat ,inca) IV,Vice City.
  Sa luam alt ''fabricant'' de jocuri de exemplu Ubisoft care produce seria Assasin's Creed,Price of Persia,Far Cry 2,3, Wach Dogs.
Desi Ubisot fac jocuri bune AC III avea multe bug-uri si asta nu stiu daca este cel mai bun lucru pentru un fabricant de top.

 EA de exemplu care produce faimoasa serie Need For Speed(Hot Purshuit2 ,Porsche Unleashed,Most Wanted ,Undergroud 1 fiind favoritele mele),FIFA,Sims,Gothfather.
Dar EA nu sunt prea bunii cu clientii lor adica jocurile au probleme ca si seria Sims ,SimCity online .
Eu personal am problem cu un joc de la ei cu Gothfather ,mi l-am cumparat si serial key-ul nu merge , nu pot sa-l fac sa mearga nici daca il crack-uiesc , si cred ca am sa-l duc inapoi la Altex ,sa-mi iau banii inapoi .
Scubag EA .
Aceastea au fost doar cateva mici exemple de probleme aduse acestei industii foarte infloritoare pe spatele celor ca mine ( de fapt nu ca mine ,ca eu nu prea cumpar jocuri doar  a fost o ocazie speciala asta cu jocu)
,dar zic de ce in general care cumpara jocuri se se tepuiesc ca si mine de aceasta data.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane