Evolutia Samsung


Samsung, acea corporatie Sud-Coreeana ,care produce de toate de la frigidere,la masini (in asociatie cu Chevrolet),la aspiratoare,cuptoare cu micorunde si telefoane.
De aceasta voi vorbi acum ,despre evolutia celor de la Samsung, care de pe un loc nu prea bun a ajuns pe locul unu din 2011 pana acum si probabil in viitor.

Dar cum ?  Pai Samsung spre deosebire produce procesoare , cum ar fi Exinos 5 OctaCore , care este pe o varianta a lui Galaxy S IV dar am sa revin la SGSIV mai incolo.
Eu voi vorbii despte divizia de telefoane a celor de la Samsung , deoarece restul nu-mi prea pasa .

Bun Samsung Mobile s-a infintat in 1977 in Seul ,Coreea .
La inceputul anilor 2000 si ceva Samsung a produs telefoane low-end si mid end .
In 2008 A produs hit-ul Star sau Tacco .
Dar marele avand a avut firma Coreeana cand au folosit Android-ul fiind unii din primi care au semnat Open Handset Alliance .
Samsung construieste o groaza de telefoane ieftine cu android cat si scumpe.
Iar cele scupe i-au adus succesul de la Galaxy S,SII,III,IV.
Dar s-au nu au fost mari evolutii de exeplu SIV nu este asa mare evolutie de SIII, plus sunt criticatii din cauzza caltatii construtiei ,design-ului,lag-uli,proaste optimizarii.
De ce sa faci un telefon optimizat si fluent ,cand poti sa pui multe core-uri si kile de RAM .
Samsung au facut la moda phablet-urile cu Note,Note II , si acum Note II ,dar nu mai au si Galaxy Mega 5.8 si Mega 6.3 ,desi nu poti diferentia un Samsung fata de altul toate arata la fel dintr-un plastic enervant si alunecos .

Dar ei ocupa in jur de 44% dintre telefoanele cu Android deci au facut ceva bun. Plus ca a facut parte din seria Nexus a celor de la Google ,Nexus S si Galaxy Nexus daca nu ma insel.
Eu nu sunt utilizator ,desi am fost ,mi-am cumparat un telefon de la ei ,am fost cat de cat multumit desi avea cateva probleme ,dar nu conteaza ei au evouluat mult de atunci daca ar schimba design-ul produselor intr-unul putin mai premium sa zic ca si Htc One .
Orce as zice Samsung-urile se vand foarte bine ,doar la mine in clasa sunt trei Galaxy S III si inca cateva mid si low end .Cu critica lu Alex ,fara ea Samsung-ul tot se vinde.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane