Azi ...Ieri ...Maine.

Buna , 

Dupa cum se vede nu am mai scris de ceva vreme , am avut chestii la scaola si de aceea .Dar acum ca este o vreme destul de proasta si nu prea am idei asa ca scriu ceea ce-mi aduc aminte.
Am inceput sa citesc o carte in engleza intitulata ''The Hunter'' este din ani '50 este destul de misto pana acum . 

M-am hotarat unde as vrea sa merg la facultate ....pam pam pam *tobe*  la Relatii internationale (Nu ca as stii cu se se mananca ,dar vreau sa calatoresc)Uniformele s-au introdus in scoala noastra , FML sunt clasa a XII-a ,pana mea de uniforma ma mai doare capu pe mine acum ,am purtat uniforme in 1-4 , 5-8 , 9-11 nimic dar din nou se vor uniforme . 

Ploua ...Ploua si iar ploua , prea multa ploaie si inca nu a inceput toamna de tot (zicand din a doua luna de tomana suna cam dubios nu-i asa ?)


Saptamna trecuta am fost la o matusa si a fost bine in mare parte ,doar ca pot sa zic ca ,nu merita sa lupti pentru cineva  nu vrea asta  (gata cu mesajul de pagina cu pitipoance)

Am sa-mi sterg al doilea blog despre tehonologie si am sa scriu aici decat sa fac pe doua blog-uri .
Mi-am facut o pagina ''barosana'' Killjoy SS .Gata cu reclama .
Am fost si eu in trend cu lumea si am fost racit dar acum sunt bine , cu aceasta ocazie vreau sa-i multumesc domnilor Asprina si Fervex . 

Asta este tot ceea ce am de zis ,pana data viitoare ...noapte buna . (Citat din Jeremy Clarkson)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane