Autopsie Muzicala #8 - Holy Grail - Jay Z feat. Justin Timberlake .

Holy Grail este o piesa interpretata de Jay Z si de Justin Timberlake .
In primul rand sa va spun ca nu sunt cel mai mare fan a lui Jay  Z dar mi-a placut pisa aceasta ,mai ales deoarece lui Justin Timberlake , iar Jay Z imi aduce impresia de Kanye West in aceasta piesa nu ca West ar fi un geniu .
Desi Jay era mai bun in trecut ,adica mi-a placut mai mult (desi nu-l prea plac de  fel are unele piese care-mi plac cum ar fi ''99 Problems'' sau ''Empire State of Mind'' cu Alicia Keys *piesa mea faovrita de la el*

Pe scurt in aceasta piesa Jay se cam plange de viata pe care o are (Saracu' fiind bogat si casatorit cu Beyonce pare fi o viata foarte rea ,nu-i asa ?) si ca vrea sa renunte la cariera de rapper cel putin pentru un moment .

Intro-ul este cantat de Justin Timberlake si suna cam asa :


You'd take the clothes off my back and I'd let you
You'd steal the food right out my mouth and I'd watch you eat it
I still don’t know why, why I love you so much, ohh (Thanks for warning me 2x)
You curse my name, in spite to put me to shame
Have my laundry in the streets, dirty or clean, give it up for fame
But I still don't know why, why I love it so much (Thanks for warning me 2x)

Prin primul vers vrea sa spuna ca a ajuns acolo unde a ajuns cu sacrifici majore .
Si cum intr-un timp face albume si scoate hit-uri si peste un timp a ajuns sa nu-i mai pese de ce se intampla cu cariera sa, iar deoarece media si publicitatea poate fi si negativa afectand-ui reputatia si succesul ,dar tot nu poate renunta .

Refrenul : 
And baby, it's amazing I'm in this maze with you
I just can't crack your code
One day you screaming you love me loud
The next day you're so cold
One day you're here, one day you're there, one day you care
You're so unfair, sipping from your cup 'til it runneth over, Holy Grail

A ajuns la succes ,dar nu poate multumii pe toata lumea ,iar fanii vin si pleaca ,
si succesul vine si se duce .
 
Blue told me remind you niggas
Fuck that shit y'all talking 'bout, I'm the nigga
Caught up in all these lights and cameras
But look what that shit did to Hammer
Goddammit it I like it
Bright lights is enticing but look what it did to Tyson
All that money in one night, thirty mill for one fight
But soon as all the money blows, all the pigeons take flight
Fuck the fame, keep cheating on me, what I do, I took her back
Fool me twice, that's my bad, I can't even blame her for that
Enough to make me wanna murder, momma please just get my bail
I know nobody to blame, Kurt Cobain, I did it to myself

Jay vrea sa spuna ca el este omul si ca nu vrea sa ajunga ca si MC Hammer
MC Hammer era cunoscut pentru petrecerile care le dadea in anii 80 si 90
cheltuind chiar si 500,000 de dolari in cateva zile .
Aminitnd-ul pe Tyson care dintr-un boxer faimos a ajuns puscarias
(avand probleme cu sotia, cu drogurile)
Si vrea sa zica prin asta ca faima vine si trece asa ca sa faca ce poate pana are timp.
Amintind-ul pe Kurt Kobain aici cum s-a sinucis ,prim faptul ca vina o are doar el
asa ca si daca Jay face o prostie  o face cu mana lui .

Iar Timberlake mai adauga :

And we all just entertainers
And we're stupid and contagious
And we all just entertainers


Chiar acum ascult ''Smells like Teen Spirit'' ,deci interesanta coincidenta ,sa revenim la oile noastre
Prin versurile ''And we all just entertainers'' vrea sa zica ca ei sunt doar entertaineri distrand publicul
si prin ''we''re stupid and contagious'' vrea sa zica ca au facut prostii in tinerete (Jay Z avand probleme cu drogurile)

Now I got tattoos on my body, psycho bitches in my lobby
I got haters in the paper, photo shoots with paparazzi
Can't even take my daughter for a walk, see em by the corner store
I feel like I'm cornered off enough is enough, I'm calling this off
Who the fuck I'm kidding though, I'm getting high, sitting low
Sliding by in that big body, curtains all in my window
This fame hurt but this chain works, I think back you asked the same person
If this is all you had to deal with, nigga deal with, this shit ain't work
This light work, camera snapping, my eyes hurt
Niggas dying back where I was birthed, fuck your IRIS and the IRS
Get the hell up off your high horse
You got the shit that niggas die for, dry yours
Why you mad, take the good with the bad
Don't throw the baby out with the bath water
You still alive, still that nigga
Nigga you survived, you still getting bigger nigga
Living the life, Vanilla wafers in a villa
Illest nigga alive, Michael Jackson's Thriller

Iar Jay vrea sa spuna ca din cauza faimei acum nu poate nici sa-si plimba cainele afara
hateri,paparazzi,  Iar el nu poate sa se arate in public niciodata din cauza fanilor ,a haterilor si a paparazzi-lor ,Poate de aceea el vrea sa renunte la faima ,deoarece avand o avere impresionanta poate sa ia o pauza de la muzica .

Holy Grail  primeste de la mine nota 3/5 .





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii