50 Postari + BONUS

Buna Seara ,

Azi ( de fapt acum ceva timp) am realizat ca am facut in jur de 49 de de postari si ca aceasta va fi a 50-a .Ce inseaman asta ? Ca am scris pe acest blog de ceva vreme si ca am realizat peste 3,000 de vizualizari + ca am cat de cat succes la unele subiecte de ''maxim interee national''  precum numeroasele mele postari despre muzica,facebook ,caini, idioti,bolovani si tot felul de chestii.

Eu am un blog cat de cat diversificat scriu despre multe lucruri care ma intereseaza mai mult sau mai putin
de caini,muzica,muzica,iar muzica facebook si unele chestii din viata mea ,total neimportante dar tot o fac ,nu stiu din ce motiv.

Si acum ca am trecut de ascest ''milstone'' vreau sa-mi zic ca multumesc cititorilor mei .
Pentru ca mi-ati suportat tampeniile, greselile gramticale si toate prostiile care le-am scris si ca sper sa fac cat mai multe chestii de genul acesta (Si aici nu ma refer la greseli ce la postari si la tot felul de proecte)

Nu pot sa zic ca bogul are ce succes dar e mai bine decat am sperat si eu nu am avut niciun vis de la acest blog doar sa-mi explim ideile si parereile unde sa zic tot ce am de spus despre lumea asta .
Unde nimani sa nu-mi zica nimic is daca o face ,nu-mi pasa decat daca ar un motiv bun .

Si am zis de Bonus in titlu , e putin cu scop promotivonal si sa aduca mai multa prosperitate blog-ului meu....
nu , nu-i asa nu fac parte din trustul Pro ca sa-mi fac doar recalma si fara un scop anume.
 Am sa scriu tot ce ma taie capu' si ce vreau eu sa zic cat timp cred in acel lucru .



Comentarii

  1. Awwww ♥ we're all here to support you and your blog will be soon more succesful, trust me ^-^

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane