Vine Scoala


Vine scoala ,
 acesta este ultimul weekend de vacanta asa ca sper ca ati pregatit
ghiozdanele ,si caietele ...deoarece eu nu am facut nimic din cele mentionate mai
sus , dar nu-i bai ca mai am ceva caiete de anu' trecut ,si ghiozdanu meu e bun
ca nou...ca acum 5 ani cand l-am cumparat .
De fiecare data cand merg (rar) sa-mi cumpar ceva pentru scoala si mai ales in sezonul
dinainte sa inceapta scoala vad tot felul de fetiscane si prucilasi care isi doresc
cele mai dragute caiete si pixuri ,Fah tu doar scrii pe ele nu ar trebuii sa te lauzi
la alti prunci ce caiete ''mishto'' ai.
Pe data de 16 Septembrie 2013 va incepte un an nou scolar ultimul (sper) din ''cariera''
mea de scolar , si clasa a XII-a e stupida si grea.

Si sper ca anul acesta copilasi au sa invete mai mult  ca sa nu mai scrie ca niste
bolovani pe facebook si pe alte site-uri de genu' .
Asa ca  le dau acesta lectura.

 


Asa ca anul acesta (scolar ma refer) am sa o mai raresc cu fakebook-ul si internetul in general ,dar am sa
mai postez pe bloguri de 2-3 ori pe saptamana ,sau mai des daca imi permite timpul .
Eu ma reintorc la treaba ,dar revin diseara cu inca o postare.

Comentarii

  1. Hmm, un articol fain ( cat despre faza cu caiete, pixuri, ce vremuri, ce vremuri, cand imi luam toate poracriile roz si dragute; multumesc sfantului Bon Jovi ca m-am tezit si eu la realitate). Ai un blog minunat, dar ti-am mai zis asta, vei fi un bacalaureant eminent, ca doar asa sunt tipii strasnici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum unii îşi cumpără pixuri, caiete, ghiozdane pentru a se lăuda cu ele. Ce să mai zic de haine... 8-|. Pentru unii e mai important să fii la modă decât să ai ceva în cap... şi stai calm, unii nu vor învăţa niciodată să scrie corect (nu că s-ar chinui ei măcar puţin...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot sa fie cat de frumos si imbracati si cu cele mai misto caiete si pixuri daca ei tot idioti sunt ,haina te face domn dar nu te face si om .

      Ștergere
  3. Nothing is better than home-made stuff xD. Bun articol, btw

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii