Senzational

 SENZATIONAL !!!!!!!

Salut ,
Dupa ce ati vazut acel titlu care nu are nicio legatura cu ceea ce am sa zis in continuare dar no ,mere oleaca de marketing cum fac paginile ''serioase'' de pe facebook cu ar fi PR0TV si Gandul si alte publicatii ''serioase'' ,care nu sunt serioase de fel doar postreaza tot felul de porcarii de ''interes national'' care nu are pic de legatura cu ceea ce au ei de zis sau ca ar fi  cat de cat decente.
Paginile de facebook ale publicatiilor Pro TV toate sunt la fel posteaza prostii fara rost ,fara sens si in mare nu sunt mai bune ca publicatiile indoielnice ca si Click,Cancan,Kanal D sau tot felul de pagini '"serioase'' ,care nu sunt decat pagini de scandal care au nevoie de faima si de like-uri .
Dar sa faci asa ceva pentru oleaca de succes pe facebook e ca si cum ,te-ai lauda la toata lumea ca ,ce fel de telefon smecher ai tu dar ,nimanui nu-i pasa ,si arati doar stupid .

Cum se intampla ceva in tarisoara noastra gata este si pe facebook de exemplu la treaba cu Rosia Montana ,oameni isi posteaza parea si spun ceea ce au ei de spus despre asta ,si uite eu pesonal i-as lasa sa-si faca treaba ca daca nu reusesc noi avem de platit 2Miliarde de Euro iar noi nu ne permitem 2 miliarde de euro ca tot suntem in pragul falimentului .

In curand o sa vedem postari de genu ''Vine Scoala :(((((('' sau ''E toamna''
Multumesc Captan Obvious stiu si eu am si eu calendar nu este nevoie sa-mi zici ceea ce stiu si eu .

Sau de cand s-a intampla ceva cu vremea ''ninge :)'' , ''ploua :('' ,''e frig :/''
Ma ,bolovancilor asa spuneti de parca nu am stii, de parca nu avem geamuri ,si nu putem sa vedem si noi ce se intampla afara ,ce naiba.
Sau tot felul de porcarii fara sens pe care le stiam si noi ,multumim ca ne spuneti si noua ceea ce stiam .

Comentarii

  1. Ai dreptate, au ajuns sa se posteze toate tampeniile de statusuri pe facebook, mai lipsesc "ma scobesc in nas", "ma pensez" si "ma duc la buda".

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane