Pro sau contra caini.

Stiti ca de curand acel copil din Bucuresti a fost muscat de caine , si a murit .
Acum tot se cearta daca sa-i omoare sau sa nu-i omoare . Acesta este un subiect delicat si destul de controversat ,si de aceea am sa-l abordez.

Eu personal nu pot sa zic ca nu-mi plac animalele ,deoarece fiind de la tara , am avut contact cu animale ,deci nu am nimic impotriva ,exceptand potaile  .
Eu am avut o copliarie cat de cat fericita dar pot sa zic ca , o data cand am fost mai mic a trebuit sa vin de la scoala si eram cu un prieten (nu mai mai inteleg cu el dar ,asta-i alt subiect) si noi eram clasa a III-a eu bolovan micut ,si celalt copil ,veneam acasa de la scoala (cam 1 kilomentru si jumatate) si cand intru pe strada unde stau (eu locuind mai in capatul strazi aveam ce merge) ,era un caine mic si negru ,dar de fiecare data ne urmarea ,si aveam o frica se merg pe acolo ,dar dubios este ca fugea doar la amiaza nu si dimineata.
Si tot asa cum am mai crescut am avut tot felul de altercatii cu cainii , un alt exemplu acum vreo 4 ani era o zi de decembrie veneam de la scoala (pe alta strada) si vad asa un ciobanesc german destul de mare ,eu m-am oprit si nu am mai stiut ce sa faca si a inceput sa latre la mine ,si eu am mers incet incet pe celalalta parte a strazii.

Destul cu trecutul meu plictisitor , sa revenim la povestea noastra , eu condam autoritatile ca nu au strans cainii vagabonzi .Si uni zic ca este o cruzime sa-i ucida , ce in loc sa ii eutanaseze sa-i castreze ,da dar castrat ne castrat ei tot mai pot musca o groaza de oameni , asa ca ce este de facut ? Oamenii s-au alarmat si suparat si au facut tot feluri de petitii si porcarii ,si guvernul acesta vrea sa faca referendum , pentru ce ?
Am vazut si ceva fel de petitie on-line ca sa salveze cainii ,dar de ce nu fac petitii sa salveze si oamenii ?
Ca ar fi normal sa acctioneze nu sa tot vorbeasca .
Ca de obicei la noi in tara ,orice s-ar intampla doar dupa ce moare cineva se poate face ceva legat de acel subiect. Acel copli nu  a meritat sa moara pentru asta .
Cainii ar trebuii eutanasiati , pentru a nu mai musca alti oameni . Desi eu nu sunt din Bucuresti , stiu o doua pesonae de acolo si mi-a spuns cineva ca a avut exepriente neplacute cu cainii vagabonzi.
Ii iubesti ? bine atunci nu ai decat sa ii tii in curte sau in aparamentul tau nu pe strada sa muste pe toata lumea .

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc, uite asta simt eu ca ar trebuii facut , poate e bine poate nu , e doar parea mea .

      Ștergere
  2. Eu una sunt împotriva eutanasierii câinilor, şi ei au dreptul lor la viaţă. În Bucureşti nu cred că nu există măcar 2 adăpostrui pentru animalele fără stăpân. Nu ar trebui să-i omoare pe toţi din cauza unui câine, pe cei turbaţi ar trebui să-i eutanasieze, iar pe restul să-i ducă la adăposturi. Câinii n-au omorât nici 50 de persoane în toată ţara; sunt alte persoane care sunt omorâte de alte persoane, dar făptaşii merg la închisoare, nu-i omoară nimeni chiar dacă au luat viaţa cuiva -comparaţia asta n-are prea mult sens dar e un exemplu-
    Eu stau cu animalele de când mă ştiu, de mică îngrijeam tot ce apucam la mână şi hrăneam orice animal, şi acum o mai fac. Acum, tot ce-i drept, eu stau într-un oraş mai mic decât Bucureştiul, dar tot nu mi se pare drept să-i omoare aşa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai sa fiu sincer am fost cam crud cand am scris aceasta postare si mi-am dat seama ca am cam gresit , adica uite da pe cei turbari cum zici tu ar trebuii omoratii si restul inchisis sau facut o solutie intr-un fel sau altu nici ei sa nu moara dar nici sa nu ne muste pe noi ,sa fie bien pentru toti ,eu cum ziceam si acolo traiesc la tara , sunt inconjurat de animale imi plac animalele dar am o problema cu cainii dar nu conteaza ce cred eu .
    Conteaza sa se faca ceea ce este bine pentru toti.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii