Omegle si Inceputul Scolii




Omegle este un site unde poti vorbi cu strainii cum zice si descrierea ,nimic rau cu asta nu ?
Exceptand ca noua ne zic parinti de cand suntem mici sa nu vorbim cu strainii...dar noua ne place sa traim ''periculos'' nu-i asa?  .
Noua ne place sa vorbim si sa ne certam cu strainii nu-i asa ? la fel ca si pe ask.fm dar ce coneaza ,nu se poate intampla nimic ,oare ? .

Am folosit si eu omegle de cateva ori ,si pot sa va zic ca nu mi-a placut sa zicem din 10 chat-uri cu diferite persoane 6 erau foarte neinteresati sa vorbeasca cu baietii ,si 4 dintre ei doar te injurau...ceea ce m-a surprins a fost ca am intamlnit o persoana de treaba ,era mare fan Breakin Benjamin cum si mie imi plac...se intelege.

Si acum sa zic si de restul personajelor intalnite . Am intalinit cum ziceam persoane ,(baietii/barbati/pedo)
care daca aflau ca esti barbat/baiat ,inchideau conversatia ,Frate omegle e site de intalniri sau nu stiu eu ?
cum sa agati pe omegle ? e ca si cum ai agta pe ask.fm (da am vazut si astfel de personaje)

Am intalnit unii oameni care te injurau doar asa ca le face placere sa te injure ,pentru ca ...asa le vine lor.
Omegle e plin de romanasi ,care si ei te injura si ei se iau de tine ,dar am intalnit si unii mai de treaba ,unii care cica erau legati de calorifer...hmm :? si tot aveau internet mai bun ca mine .

No a inceput scoala (din nou) si aici au zis ca incepe la ora 10 dar pe la 10 si 20 au inceput usor sa inceapa...cu muzica comerciala pe fundal...*auci pentru urechile mele* .Programul lor a fost....nu pot sa zic cum a fost ,deoarece nu exista un adjectiv care sa reprezinte asa ceva , si dupa ce a avut de zis tot ce a vrut ,popa,directoarele,primaru,politia,iar popa,iar directoarele ,s-a terminat si au cantat clasa a III-a .
Da o sa spuneti ''Awww'' dar au urla..cantat jalnic so ...am mers in clasa , adica din 30 si ceva de bolovani au mers in clasa vreo 10 restu..va zic mai incolo.No am mers in clasa a venit diriginta ne-a dat oraru' ,ne-a zic ce si cum va fi la anu...adica acum ,i-am dat florile si ne-am carat.
Eu si cu inca 2 colegi am zis ca mergem la un suc .
No zis is facut..bla bla bla ....am ajuns si ghici pe cine am vazut acolo ...marea majoritate a resturilor...adica a restului colegilor care chiulise de la ''spectacol''
No, imi termin Scwaps-ul , si ma intorc acasa , oleaca dezamagit de aceasta zi .

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii