Noutati si nu prea .

Buna ,
Aceasta postare va fi mai personala decat restul publicate anterior dar voi mai avea si de acestea .
Deaorece e ora 10 si aproape11 pm m-am gandit ca am sa scriu ceva rapid si lipsit de sens ca de obicei.
Aveam de gand sa scriu mai devreme dar am fost ocupat ca azi am venit acasa de la o ruda ,orcum despre ce as putea vorbi in aceasta seara oh da ,afara e frig chiar acum nu am ce face .
Ca tot bolovanu stau pe fakebook si vad tot felul de pagini de la unele mai de Doamne ajuta ca si ''Omu Subtare'' ,''9GAG'' ,''8Shit'' ,etc .
Si am ajuns la o revelatie , adica omenirea s-a prostit , adica stiam asta deja dar nici paginile nu sunt cum erau , lumea s-a tampit de tot posteaza poze cu capite de fan , plin de ''bolovance'' semi dezbracate care fac totul pentru un amarat de like , (jalnic) ,langa TV din sufragerie sa vada toata lumea ce LCD ai tu ,sau in fata ''Buemveului'' tau .

Si aici ma intreb ceva ,ori eu m-am prostit de cap si nu fac bine ori sunt ei idioti .
Si sa nu vorbim de muzica comerciala postata ,si de manelele , mai bine nu.
Cat de ipocrit sa fii sa postezi un meme cu ''vecina mea asculta manele, ascluta'' cu aceea fetita cu casa in flacari in spate ,si sa postezi o manea , cum poti sa faci asa ceva ?
Si acum cateva saptamanii a fost ziua vecinului meu si chiar vecina posta manele (eu stau la casa)  , asa ca eu am dat drumul la muzica putin mai tare ca de obicei ,si nu cred ca le-a placut asa de mult Truda si nu inteleg de ce , sunt o formatie buna ,asa ca am dat Primiele doua albume de la  Avenged Sevenfold.

Oh da si scoala incepe de curand (ca sa nu ziceti ca nu am zis asta)
Trec clasa a XII-a la profilul Uman si va fi un an greu si stupid .
Fac scoala de soferi si pot sa zic ca am si zile mai proaste , M-am certat cu o prietena care e o tradatoare .
Si la toamna tre sa ma duc sa caut facultati.
Tre sa ma apuc din nou de sala ca mi-e dor deja de ea.
Acestea au fost noutatile din viata mea (si nu prea noutati)








Comentarii

  1. Mă, bolovane... nu mă pot abţine, presimt că o să îmi intre în vocabular. No bun, eu trec pe a XI-a. Ceva surprize neplăcute? Că şi eu sunt la uman. Câh.
    No, să iei sala din prima, să înveţi bine şi să ignori toată prostia! Asta îţi urez eu.
    Meowgadeth.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu neaparat surprize neplacute doar unele erori alte scoli noastre si al societatii .(that was deep)
      Si multumesc

      Ștergere
  2. Căpiţa de fân nu-i nimica pe lângă alea care se pozează, iar în poză mai apare câte o jumătate de faţă de tată care stă tolănit în pat uitându-se la cine ştie ce chestie la tembelizor. Sau vreun picior de bunică.
    Huh, anunţ!
    Dau profilul real (mate-info) pe profil uman :D.
    Succes şi să iei permisul din prima ;;).

    RăspundețiȘtergere
  3. Multamesc ,Zappy .
    Ma cam enerveaza porcariile acestea dar macar am despre ce sa scriu deci nu-i prea rau , si la ultima postare mi-am gasit inspiratie pe facebook .

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu, tu te-ai cruci daca ai vedea newsfeed-ul meu. De la duckface la epic fail-uri. Cum cacat imi gasesc toti "bolovanii" facebook-ul, nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai si eu am parte de bolovani in neews feed ,inca o groaza cu toate prostiile . Idioti idioti peste tot.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii