Muzica romanesca in strainatate.

Romania exporta muncitori,masini,mobila,produse,haine,incaltaminte si mai nou de ceva ani ,mai ales dupa ce am intrat in Uniunea Europeana am inceput sa exportam artistii.

Okay nu artisti in adevaratul sens al cuvantului ce doar cantacioase si cantaciosi de muzica comerciala .
Cum s-a ridicat Inna la succesc ,prin Europa ,'Merica si cica si Asia ,macar avem si noi ceva de calitate , oare ? . Acum cativa ani s-a lansat Alexandra Stan cu piesa ei ''lollipop'' sau cum o fi numita si am vazut-o ( de fapt auzit piesa ''Mr Saxobeat'') intr-un serial din State , in Suborgatory ,primul sezon daca nu ma insel.
Si Muricanii considera aceea muzica buna...am sa le raspund cu o poza .

                                       
Si desi nu se vede ,ma bucur intr-un fel de succesul nostru ca sa nu fim recunoscuti doar pentru Dracula ,si comunism , ci pentru pitipaonce cantacioase si masini ieftine...*it's something* .
Dar de ce nu se pormoveaza si trupele de metal/rock cum se face si cu muzica comerciala ?
Nu poti spune ca nu se asculta in Europa asa ceva deoarece sunt multe trupe bune pe continetul nostru.
Desi Negura Bunget a avut ceva succes , ar trebuii si alte trupe sa ne poate reprezenta precum Trooper (desi unii zic ca  e prea comerciala) ,Alternosfera,Anarhia,Firma si poate trupa mea favorita romaneasca ,Les Elephants Bizzares.

Si nu inteleg deoarece sunt trupe bune si ar trebuii sa fie mai cunoscute , si la noi in randul celor care asculta rock nu le stiu ,si nu poti sa obligi pe nimeni sa asculta ceva ce nu-i place . Si da eu ascult si alte genuri de muzica doar ca nu-mi place ca rock-ul romanesc este subapreciat de unii si chiar de romani ,deoarece multi dintre ei asculta ''muzica'' comerciala,manele,dubspte,house si alte genuri de muzica.
Eu sunt deschis cand este vorba de promovarea adevartelor valori ale acestei tari , atunci restul lumii de ce nu ar fi ?

Comentarii

  1. Sunt o multime de prejudecati legate de rock/metal.Foarte multi considera ca rockarii sunt niste destrabalati iar metalistii niste satanisti care beau sange de pisica.Am avut ocazia sa vad chiar si un banc pe tema asta,conform caruia,rockarii sunt certati cu apa si sapunul,fapt total neadevarat.Peste toate astea mai vin si influentele din familie.Parintii foarte grijulii considera muzica rock periculoasa,deoarece ne instiga la rebeliune,la antichrist si multe alte lucruri total neadevarate din nou...Eu am descoperit acest gen prin intermediul parintilor mei,deci nu stiu exact ceea ce se intampla in acele familii cu odrasle "rebele",dar din cate am auzit,motivele invocate de parinti pentru a incerca schimbarea gusturilor copiilor sunt cele spuse de mine mai sus.Adultii care cred astfel de lucruri isi indoctrineaza copiii,practic le "baga pe gat" propriile idei preconcepute despre un anumit lucru si cu totii am avut cel putin o data probleme din cauza acestor idei preconcepute.Un alt motiv pentru care unii nu asculta rock/metal este vestimentatia(da vestimentatia!) domnilor muzicieni.Suna destul de cidat,dar cand vezi costumele de scena ale celor de la Lordi,KISS sau ale muzicienilor din trupele de black metal,te uiti putin stramb.
    Am pomenit de domnii muzicieni,acum sa spun ceva si de acele falsuri.Prin falsuri ma refer la asa zisele trupe rock.Nu cred ca este frumos sa le numesc,dar sunt suficiente sa-i sperie pe cei ce sunt interesati sa asculte muzica rock adevarata si ajung sa asculte subgenuri precum metalcore sau screamo,care nu sunt pe gustul tuturor,dar exista si subgenuri mai pasnice.
    Revenind la subiectul real al postarii,restul lumii nu stie sa aprecieze muzica adevarata,sau nu este suficient de curajoasa sa incerce ceva nou,iar treaba asta cu curajul este reala.Mie mi-a fost teama ca ma voi plictisi ascultand jazz,dar m-am inselat,chiar mi-a placut,si surprinzator,nu as fi patit nimic rau chiar si daca nu imi placea.Multi fac greseala sa spuna : "Eu nu ascult genul asta muzical" si raman cu ideea aceasta,fara sa stie cat de bine poate suna.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii