Interviu cu si despre ''Crizatu' ''

Buna .

Nu am mai scris de ceva vreme din cauza unor probleme medicale si deoarece nu am avut chef de nimic sa fiu sincer ,dar m-a ajutat  Emil (clik pe link pentru un blog genial)  , sa scriu despre ceva .
Pe scut eu ,el si inca cateva persaone administram o pagina de muzica rock numita Eu+Rock=Viata (muzica si chestii interesante)  asa ca ne-am gadnit sa facem un fel de interviu .

Sa incepem ....Domnu Crizatu' cu un blog fenomenal , o pagina grozava (  Crizatu' )

Intrebarea numarul 1 este :

#1De ce ti-ai ales numele de Crizatu'

''Mi s-a spus in multe feluri, incepand cu idiot, trecand prin dobitoc, vita, bou, iar intr-un final, satanist. Asa ca m-am gandit ca e nevoie de ceva care sa combine toate chestiile astea, sa le stranga si in intuneric sa le uneasca. Astfel, a iesit Crizatu'.''

#2 Cand ai inceput sa te apropii de rock?

2. Cam de pe vremea de cand e legal sa te apropii, minor fiind, de ceva major si nu, nu vorbesc aici despre tigari sau alcool, desi m-am apropiat si de alea. Revenind, cam de pe la 13 ani, daca imi aduc bine aminte.


#3  La ce concert ai vrea sa mergi ?
3. La momentul actual, vreau sa merg undeva la un concert de manele, echipat cu o sacosa de explozibil si 3 pungi de popcorn. O parte din explozibil va fi amplasat la picioarele manelistului, cat mai mult, sa fiu sigur ca il las paralizat, cealalta parte va fi ascunsa in instrumentele lautarilor. Vorbind serios (desi ideea anterioara imi surade mult prea mult), la ora actuala as fi foarte interesat de ceva black sau death metal, ceva foarte bun. In general, as vrea sa merg la concertul catorva din trupele mele preferate de rock (cine stie cunoaste, no haters).





#4 Albumul favorit din acest moment ?

4. In acest moment, pot sa zic ca sunt absolut fascinant de albumul cel al trupei Carcass (death metal, niscaiva grind, o tara death'n roll), care a zabovit la mine pe hard 2 luni inainte sa-mi fac timp sa-l ascult.

#5 Daca ai fi la putere ce ai face ?
 In primul si in primul rand, as desfiinta drepturile minoritatilor (aici ma refer exclusiv la rromi, zisi si "tagani" si la unguri). In al 2-lea rand, radio-urile gen Kiss FM vor disparea, lumea este si asa destul de tampita de tot ce citeste in presa si/sau vede la tv. In al 3-lea rand, cred ca nu va mai exista niciun post de radio care sa scape nedesfiintat, exceptand, poate, Hit! Music Channel si VH1. Vreau o tara curata si ferita de toata mizeriile enumerate.




#6 Ce trupa nu-ti place de fel? 

6. Deloc, dar absolut deloc, iar acum o sa ma repet, nu suport Black Veil Brides (BVB). De ce? Pt ca nu vad nimic deosebit la ei, la stilul lor sau la versurile lor.

#7 Unde te-ai muta ?
Norvegia, categoric. Cu explozibilul ramas de la punctul 3, as demola cateva biserici si as face azile pt batrani.

#8 Ce ai face daca ai castiga la loto ?
As lua o mana de prieteni (se stiu ei) si as fugi departe, in Norvegia. Ah, dar mai intai, as cumpara drepturile asupra manelelor si le-as desfiinta.

#9 Ce regreti  ca nu ai facut ?
As fi zis ce nu regret, dar mai sunt si minori care citesc, sa spunem doar ca implica o femeie, goala, pe balcon, undeva la etaj. In rest, regret ca nu am ajuns la unele concerte.

#10 Ce ai face daca ai putea sa te intorci in timp ?

10. As cauta balconul respectiv la etaj mai inalt si as face ce regret ca nu am facut.






Comentarii

  1. Nu a spus ce face cu popcornul,iar punctele #9 si #10 sunt prea misterioase.
    Interviul asta este destul de amuzant. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. What happend in CrizatuLand ,stays in CrizatuLand ...cred

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Scuze ma uitam la ''Za Interesantul om Paiangan'' dar am revenit si vom face inca unul mai ''profesional'' in curand

      Ștergere
  3. Multumim pt apreciere, celor carora li s-a parut un pic "vulgar" interviul, incercam sa facem unul mai serios si mai "profesional" pt data viitoare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane