Instagram.

Instagram este un serviciu de distribuit poze si videoclipuri mai nou ( ca sa-i faca concurenta lu Vine ,care este detinut de Twitter) ,pe retelele sociale precum facebook ,(care detine instagram) ,tumblr,twitter si flikr.

Instagram a fost creat de Kevin Synstorm si Mike Kriger si a fost lansat in 2010 .

Are peste 100 de milioane de utilizatori este disponibil pe IOS prin App Store  si pe Android  pe
Android Market (Market Place) .

Face poze in format ''patrat'' nu 16:9 ca un telefon normal .
Eu am avut instagram timp de 3 ore sau ceva am facut o poza ,iar nu pot sa zic ca este cel
mai bun la editat poze ,Cymera este peste instagram si este gratuit in Market Place si il recomand
mai mult ca instagram.
Acum destul cu informatiile sa spune ceea ce imi place si ceea ce nu-mi place cu Instagram.
Nu am nimic cu conceptul in sine de distribuit / editat poze ,doar ca uni cam exagereaza cu
fitlrele aplicate incat nu mai iti dai seama ce ar putea fi .
Cum sa-ti faci poze la mancare  ? Acum pe bune ,cum sa-ti faci poze la mancare .
Am vazut tot felu' de ciorbe,fast-food,gratare instagram-ate si apoi distribuite pe facebook
deoarece chaiar imi pasa cine ceea ce mananca.
Si am vorbit destul despre partile negative.
Mai sunt si oameni..inca multi care pozeaza floricele,garduir,case,cladiri si alte chestii .
Este un serviciu acceptabil ,nu este cel mai bun ,doar ca unii oameni il face stupid.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane