Chestii.


Buna ,
Azi nu am sa abordez un subiect anume , nu , am sa abordez mai multe intr-o chestie fara sens si fara un scop anume.

Azi am mers la posta sa ridic un colet (mi-am comandat ceva haine) si vad un Mercedes S Klass cu numar de Franta , nimic prea suspicios doar ca de la 300 de metri se auzeau manelele , si inauntru era 50 Shades of Gypsy .
No imi continui eu drumul catre posta si vad ,ceea ce urasc eu pe lumea asta (eu urasc multe chestii) ,cainii ,cainii vagabonzi .
Am avut expereinte neplacute cu cainii asa ca se intelege de ce nu-mi plac (sau poate ca nu ,orcum)

Dupa aceea am fost la bunica mea ,dupa o carte ,si incarcatorul pentru telefon (l-am uitat acolo) 
Iar apoi am mers la  un bar din apropriere (YEEAH  wi-fi) si sa vad daca au adus bautura mea ( suc  de mere de la timbark ,deoarece eu nu beau) .
Dar am vazut acum ceva timp , intr-o seara bolovanii mai tineri ca mine care erau bautii si fumau , da mi-am pierdut speranta in generatia asta .
Orcum ,dupa  un suc si un joc descarcat pe mobil ,am zis sa ma indrept si eu acasa , si  sa vad si eu ce s-a mai intamplat pe aici .

Intru pe facebook , nu mare branza doar 50 de notificari de la paginile mele (Eu+Rock=Viata,Killjoy ßß si My Chemical Romance Europe) si cateva mesaje .Intru pe ask.fm (da am si eu cont ,am sa fac o postare mai detaliata despre ask ce imi place si ceea ce nu-mi place la el)  nimic important  , intru pe forum ,nimic (un formu despre tehonologie,telefoane,etc) ,intru pe YouTube ,porcariile obisnuite, asa ca zic ca sa merg afara ,
dar stai nu pot ca tata zice sa-l ajut la lemne , eu zic ''off fie'' .
Dupa ce am obosit si plictsit si enervat in acelasi timp toata dupa masa ,decid sa sun pe un prieten sa mergem undeva ,dar nu se poate ca bolovanu' e plecat .

No bun , sun pe altu' , nu raspunde . Asa ca revin inapoi aici sa continuii plictiseala .
Si ziceam eu azi dimineata ''Mama cate am sa fac eu azi , ma pun pe invatat legislatia aceea .''
Da si am facut ceva productiv astazi ? ,Neh .
Asa ca am facut ca de obicei stat si ''judecat'' pe facebook .
Sincer nu mi-as fi dat seama ca totul se intampla cu un motiv daca nu ziceai tu ,multumesc ca m-ai iluminat , oh multumesc foarte foarte mult pentru acesta postare plina de inteligenta si originalitate.
Mai vreti ? ca mai am una care m-a amuzat.
In primul rand nu o stiu pe fata personal , era in lateral la ''People you may know'' deci nu pot sa o judec pentru ceea ce face dar pot sa zic ceva referitor la ''porecla'' ei , foarte interesant .
Acetona cu sunca ar fi un preparat dubios dar macar sa-i acord credit pentru originalitate.
Iar in timpul pe care l-am avut la dispozitie azi am ascultat doar mult Disturbed,Three Days Grace si Hyperaptive.
Cam asta au fost chestiile care le-am avut de zis ,am sa fac o postare despre ask.fm curand .

Comentarii

  1. Ioi, eu n-am timp să respir şi tu stai şi freci menta. Eh, asta am făcut şi eu mai toată vacanţa. :))
    Mă, măcar tu poţi să intri pe facebook şi să stai. Ţi-am spus de ce-l urăsc, aşa că... deh.
    Plictisitule.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai azi nu am avut atata timp de frecat menta din pacate asa ca , sper sa recuperez in alta zi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane