Autopsie muzicala #3 ''Pic Pic'' Voltaj.

La inceput nu stiam daca sa fac recenzie la ''Pic Pic'' sau la ''Da vina pe Voltaj'' ,dar ambele sunt la fel de lipsite de orginalitate si de sens .
Voltaj cica sunt rock dar dupe ce au scos in ultima vreme nu pot sa-i plasez decat la muzica pentru plangaciosi. Sunt sigur ca imi voi pierde cativa neuroni scriind aceasta recenzie dar ce mai conteaza acum.

Prima strofa suna cam asa :

''Nimănui nu-i doresc să fie în pielea mea,
  Oricât de mult încerc nu pot să schimb ceva,
  Că nu e GPS să mă conducă la ea,
  Deşi mergea perfect, cu altcineva.
  De patru nopţi visez doar poza ei de Facebook,
  Şi dac-o ţin aşa sigur ajung la balamuc,
  Sunt praf şi mă gândesc tot timpul la ea,
  Aş fi baga mâna în foc că n-ajung aşa.

Sunt un pic pic, îndrăgostit(4x)''

Frate am o veste pentru tine , cred ca te-ai indragostit ,felicitarii ,chiar bravo tie ,dar nu era nevoie sa stiu si eu ca nu-mi pasa .
Deci visezi la poza ei de facebook ,bun ,ii misto macaar ?
Si credeai sa nu o sa ajungi asa ,bun bun continua ,chiar imi pasa sa vad ce urmaza.
Esti un pic ,pic ...stupid.
Chiar e nevoie sa spui de 4 ori acelasi vers ? De fapt este deoarece scriitori acestei piese nu au fost prea creativi ''De ce sa scriem un refren mai de doamne ajuta cand putem sa insiram acelasi vers de nenumarate ori'' ?

Strofa doi:
''Mi-a promis că la opt, ne vedem la ea la bloc,
  Pun pariu că din nou n-o să vină şi în loc,
  Să mă lase-n sfârşit la final să o sărut,
  O să-mi lase un offline că n-a mai putut.
  Ei zic s-o las în pace că nu e de nasul meu,
  Ei zic că n-o să iasă niciodată cum vreau eu,
  I’ve got the pitch but I don’t give a damn,
  I know that just for her I am the perfect man.''


Familia ,prietenii zic ca nu-i de tine ,ea nu a aparut . (deoarece nu este de tine )
Si de ce tot mai multi artisti distrug atat limba romana cat si cea engleza ?
Si Voltaj vor sa fie ''badass'' ca zic ''damn'' vai cat de tare .
De unde stii ca esti omul perfect daca nici nu vrea sa va intalniti , din nou.

Strofa trei :

''  Câteodată nici măcar nu îmi răspunde la salut,
  Dar ajunge să-mi zâmbească şi o iau de la început,
  Câteodată simt că asta-i doar un cântec pentru surzi,
  Dacă l-ai cântat şi tu, arată-mi că-l auzi.

  Sunt un pic pic, îndrăgostit(8x)''

Relatia asta are un sens ca din cate citesc eu aici nu prea te baga in seama
si tu bolovan ,din cauza faptului ca esti indragostit chiar nu vezi ca nu te baga in seama ,si ca nu ii pasa .
De opt ori zice acelasi vers ? De 8 ori ,Voltaj au nevoie de scriitori mai buni ,dar am uitat ca muzica comerciala nu este nevoie sa aiba sens sau sa fie cat de cat placuta auzului.


Si sfastiul acestei piese :


''La la la la, la la la la,
  La câtă ploaie e în jurul meu,
  Na na na na, na na na na,
  N-am cum să nu văd şi un curcubeu.
  La la la la, la la la la,
  La câtă ploaie e în jurul meu,
  Na na na na, na na na na,
  N-am cum să nu văd şi un curcubeu.

  Sunt un pic pic, îndrăgostït(2x)''

''Hai sa facem u outro misto ,nu de ce sa ne chinuim hai sa zicem ''la la la'' si ''na na na'' gandind-une la curcubee si pasari si flori''

Pfoi oioi ,vai de capu' meu , ce naiba este aceasta ??
Nu inteleg nimic de ce s-au chinuit sa o scrie cand 60% din piesa este doar ''Sunt un pic pic tam...indragostit.'' si La La La Bla Bla Bla curucubee.
Nu stiu ce s-a intamplat cu Voltaj aveau piese bune dar aceasta si aceea mentionata mai sus , sunt de toata jena .

''Pic Pic'' a celor de la Voltaj primeste de la mine 1/5 .
 For Those About to Rock We Salute You
Ca raspuns la ceasta piesa am sa postez si eu niste versuri  ,facute de mine (Aici este vorba despre muzica comerciala in general)

Everyone wanna be famous and very rich
But why ? when you are just a fucking bitch
With no talent at all , just scream and shout
And yell every damn think outloud
Why everyone can think it cam be famous
To do shit for the next geneartions
To see how this society is getting worst.
And full of fake role models with no sense of creation
And then I wonder why I think everything is lost
I open the TV and all I can see are fake biches on TV
And I say I'm just B.B or they are on LSD

Why everyone wanna be famous
They don't have enough glamour
And aren't surronuded by rummours
They just gonna meet theyr demons

Or we lost our values ? our poetry or point of view
For the ones who just count the money , I don't like it ,do you ?
To see how the geneartion is dumber and dumber
And they don't know to speak  to talk to react , even a plummer.
Can teach them the goodamn grammar
but those are our values our role models
When they are all drunk from chapagne  bottles
What money and power can do , and i fell i can't change anything
But they you ask why it worth living
When our society is getting worst
And you just think you can just burst
But when everything is getting worst

Why everyone wanna be famous
They don't have enough glamour
And aren't surronuded by rummours
They just gonna meet theyr demons

Why bother to use your brain ,
Is like triyng to ride a bike when you can use a train
That is the qustion and remain the same
About music witch can get very lame
Thats just my opinion about the society
What you can say when even the royality

Why everyone wanna be famous
They don't have enough glamour
And aren't surronuded by rummours
They just gonna meet theyr demons

They do just what our society thout is better
And I say we don't need to follow the path ,but the leader
The one who isnt like everybody else , who is special
Special different who isnt the same like other
But I don't know why Im even bother
The society is fucked-up
And even I'm so messed-up
But this is who we are this is our sin
But when i pull the grenade's pin
We're all gonna rest in peace...








 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii