Autopsie Muzicala #2 : ''Wake me up'' - Avicii

Bun aveam de gand sa scriu aceasta ''autopsie'' alta data dar a inceput sa ploua asa ca asta e .
Aceasta este o exceptie nu voi face decat 1 autopsie muzicala pe saptamana . Daca nu stiti despre ce este vorba utilizati link-ul de mai jos .
  (Autopsie Muzicala #1 ''E marfa tare'' - de Alex Velea )

Avicii ,este un DJ din Suedia care cica a fost pe locul #6 dintre 100 de DJ comform Revistei ''DJ Magazine''
Eu personal nu am auzit de el pana cu aceasta melodie intitulata ''Wake me up'' cantata de Beng Beng (orcine ar fi el) si Aloe Blacc (acela cu piesa ''I need a  dollar'' )

Eu nu-s cu muzica comerciala nu ca as avea ceva impotriva doar ca este stupida si fara sens (in general) ,
dar uite ca aceasta piesa m-a surprins.

Sa vedem versurile , prima strofa :

''Feeling my way through the darkness,
Guided by a beating heart,
I can't tell where the journey will end
But I know where to start,
They tell me I'm too young to understand,
They say I'm caught up in a dream,
Life will pass me by if I don't open up my eyes,
Well that's fine by me.''

Deci ,Aloe este singur in intuneric , nu stiind ca sa faca ,ghidat doar de batailie inimii sale ,
nu stie unde merge dar ,nu are ce sa faca , toti zic ca nu poate ca e prea tanar (are 35 de ani)
poate oleaca criza vastei de mijloc ,dar sa vedem si refrenul :


''So wake me up when it's all over,
When I'm wiser and I'm older,
All this time I was finding myself
And I didn't know I was lost.''

Doreste sa treaca peste greutatile vietii , si sa se trezeasca cand totul va fi bine ,el fiind intelept si batran ,
dar in acelasi timp realizand ceea ce a pierdut .

''I tried carrying the weight of the world
But I only have two hands,
I hope I get the chance to travel the world
But I don't have any plans,
I wish that I could stay forever this young,
Not afraid to close my eyes,
Life's a game made for everyone
And love is a prize.''

A incercat sa isi asume prea multe responsabilitatii ,dar era prea mult pentru el .
Si in contradictie cu prima strofa aici ar vrea sa calatoreasca si sa fie din nout tanar  ,
fara frica mortii ,traind clipa .
Bun , nu are nici o legatura prima si a doua strofa ,dar tot este mai profunda ca si 97,3 % dintre piesele comerciale .
Aceasta piesa primeste de la mine 3/5 .

Saptama viitoare voi ''diseca'' trupa Voltaj. 




Comentarii

  1. Eu deja m-am săturat de melodia asta, o aud în magazine, la pretenii mei şi văd nu ştiu câte distribuiri pe facebook.
    Nu prea văd nimic special la ea încât să o asculte toată populaţia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer eu nu ascult muzica comerciala deci nu ma omor dupa ea doar ca aceasta pare mai speciala oleaca pana am disecat-o putin si mi-am dat sema ca nu are nici un sens cum am zis si mai sus.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii