Ask.fm



Stiti ask.fm ?
Daca nu sa va fac o scurta prezentare este un site unde pui si raspunzi la intrebari de la anonimi si su prea .
Cica s-a sinucis o bolo..fata din aceasta cauza ca a fost  hartuita de ceva oameni acolo...ii greu sa le dai block ? sau sa inchizi ask.fm-ul si sa iesi de acolo ? Pfoi da ii greu.
Sa reveim la postarea de astazi .
Am ask.fm de ceva timp de vreo 5 luni sau ceva in genu si a fost liniste si pace ,am intalnit oameni misto si bolovanii ,dar toata la timpul lor .

A devenit o febra a ask-fm-ului in ultima vreme toata lumea posteza pe facebook (ceea ce eu nu am facut niciodata)
Tot felul de bolovani acum cersesc intrebari si dau la schimb intrebari pe aprecieri ,like-uri ,inimoare de acelea , de parca ar conta cat de multe aprecieri la o intrebare stupida avem ...apropo de intrebari stupide
am gasit unele mai dubioase si mai enervante de comentat.

Ce ziceam de cersitul de like-uri ?
Merita sa zic ceva ? chiar merita ?, like whore at it finest.
Si mai nou se dau note pe ask. sau procente cat la suta e cineva misto sau idiot nu-mi aduc amine .
Si chestii de genu ''Dau 10 aprecieri dai 5 intrebari''  WTSF ?



Ce sa mai zic ? Cum poti sa mai zici ceva ,la bolovanii ca astia , Si coverul/background/fundal cum ar fi numit era un vers de la Avenged Sevenfold nimic prea dubios (din Hail to the King).

Si sa revenim la bolovanu/bolovanca aceea care nu are ce sa faca decat sa enerveze pe altii cu parerile lor care sincer nu-mi prea pasa .Fiecare asculta ce vrea cat timp nu ma deranjeaza pe mine  (si cu acesta propozitie m-am facut un ipocrit si autopsiile muzicale fiind irenevante ,nu-i asa ? ,Neh muzica comerciala tot idioata si fara sens este)  si daca mie imi place e problema mea  ceea ce ascult.

No ca tot vorbeam de ''muzica '' comerciala ,si a ceasta este pur problema mea ,poti sa fii de acord sau nu cu mine,ca tot asa gandesc si am sa o fac despre aceasta chestie comericala fara sens .

No ,aceasta postare a fost acum 2 zile  ,si m-a intrebat cineva ceea ce se vede mai sus .
Prima data nu am stiu ce sa zic si apoi am zis ca orcum ma plictsesc asa ca ce naiba .
Ce se poate inampla? nimic .
Si sa nu vorbim despre gramtica folosita cu tot cu ''k'' ,''shi'' sau alte imbarligaturi si distorsionari ale limbi noastre romanesti.
Gata cu ask.fm-ul cel putin pentru acum .

Green Day - Know your enemy

Comentarii

  1. Mă, ai dreptate. Să nu uiţi să aminteşti de cele care postează răspunsuri cu poze cu ele - mă refer la cele care nu au nicio legătură cu contextul.
    Poţi să mai aminteşti şi de febra concursurilor. Păcat de site.
    Şi eu am citit despre două surori care s-au sinucis la distanţă de două luni din cauza jignirilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tulai sfanta para de aprilie ,am uitat de concursuri si sa te omori pentru un site e tragi-comic ,sa fim seriosi cat de destept sa fii sa faci asa ceva ,da-i block ce naiba , Doamne ma apuca rasu si plansu' , lumea este stupida .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii