15 Chestii .....despre mine.

Bun   am sa incept un alt subiect numit ''15 chestii despre..'' si am sa abordez in fiecare saptamana un alt subiect.
Si cum  ar fi inceputul am zis sa scriu 15 lucruri despre mine (aproape) , si toate sunt intamplatoare si mi-au venit in minte acum .




#1. Numele meu complet este (ca in buletin) Toma Alexandru Radu.
#2 Nu a fost o zi in ultimi 5 ani sa nu ascult muzica.
#3 Imi place Anglia si as merge acolo sa locuiesc.
#4 Nu stiu sa inot.
#5 Nu beau / nu fumez.
#6Mi-am rupt ambele maini in doua intamplari stupide
#7 Cred ca fiecare poate face ,ceea ce vrea cat timp nu ma deranjeaza pe mine.
#8 Il consider pe Justin Timberlake genial
#9 One Direction au 12 litere la fel ca si ''gaaaaaayyyyy'' coincindenta ? Nu cred .
#10 Mi-am facut acest blog doar dintr-o dorinta de a-mi exprima poarea si poate gasesc pe altii    care    gandesc ca si mine .
#11 Am fost deprimat cand Adam Gontier a plecat de la Three Days Grace.
#12 Sunt Pseudo-Ateist (daca exista asa ceva ,adica cred dar nu-s prea religios)
#13 Stiu sa desenez si sa compun versuri.
#14 Am invatat singur sa merg pe bicicleta .
#15 Suntem in luna Septembrie .


                              For Those About to Rock We Salute You

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii