15 Chestii despre lume

Inainte sa incep vreau  sa zic ca mi-am pierdut inspiratia , nu stiu unde ar putea fi si mi-am pierdut si glumele ,cred ca mi le-a mancat Oana Roman , no incep .
#1 A  venit toamna , in 16 (cred) incepe scoala , si bam clasa a XII-a , Tulai Doamne Sfinte Jon Bon Jovi.
 #2 Am avut o vara acceptabila (destul de dubioasa ,dar putea fi si mai rau...si mai bine)
 #3 Anul acesta s-au lansat o groaza de albume noi , nu prea bune unele dintre ele doar au fost si minunatii.
 #4 Suntem in criza din nou din 2008 ,deoarece nu stim sa facem nimic cum trebuie ,tara e pe butuci
 #5 Histeria cainilor si a rosiei montane pe facebook care a redus din porcaria postarilor de pe facebook .
 #6 Cica renunt la ask.fm am zis ca dupa ce fac 1,000 de raspusnuri renunt ,dar nu pot sunt Askoholic .
 #7 Ce naiba s-a intamplat la VMA ? Ca tot nu-mi pot revine dupa ce a facut Cirus..Cyrus cum s-ar scrie .
 #8 E un frig ca nici sa mai scriu bine nu mai pot (nu ca as fi putut vreodata)
 #9 Am renuntat de ceva vreme la 9GAG , nu mai mi se pare foarte amuzant asa ca reunt la el.
#10 Imi petrec ceea mai pare parte a timpului cand sunt la PC pe blogurile mele (acesta si http://expectationseleven.blogspot.ro/ )
#11Azi se fac 12 ani de la incidentul din 9/11 in care au fost distruse turnurile gemene din New York la Worold Trade Center.
#12 Americanii vor sa ucida Sirienii ca sa-i opreasca pe sirieni de a se macelari intre ei , ''I'm gonna start this war Obamaself''
#13 Ascult asta : Aerosmith - Dream On.
#14 Am vazut un documentar foarte misto despre Beatles pe BBC Entertaiment ,cand luam pauza de la Top Gear
#15 Si s-a dus vara ...

Hei , netata ,uita-te pe geam
Uita-te ca iar e soare
Iti aduci aminte cand eram
Si cand imi aduc aminte inca doare

De parca as merge la mare
Ca sa mai pot fi mangait de soare
Dar imi aduc aminte iara
De ce s-a intamplat aseara

Oare mai iti aduci aminte
De ce s-a intamplat
De ale mele cuvinte
De ale mele rugaminte
Dar le ignori ca pe morminte

Iti aduci aminte de anul trecut
Ti se pare ca a fost demult
Ca totul s-a sfarsit
Ca nimic nu a iesit
Asa cum ne-am fi dorit

Iar acum e toamna ,vara s-a sfarsit
Ca si tu din viata mea ai iesit
Si tot ce am facut a fost in zadar
Iar tu orcum nu ai avut habar
De tot ce am zis de tot ce am facut
La fel ca vara asta timpul a trcut

Si acum nimic nu mai conteaza
Ca viata asta ne vireaza
Spre o cale , spre un drum
Cand totul este scrum
Fiecare pe al sau drum

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii