Inceputul

Bun m-am gandit sa fac un blog din doua motive :
Primul ar faptul ca mi-ar placea sa imi impartasesc parerile cu cineva care poate gandeste la fel .
Si al doilea motiv ar fi pentru ca am intalnit pe cineva pe ask.fm care mi-a sugerat sa-mi fac cont si am zis fie ce se poate intampla rau.
 Si acum sa spun motivele si cea ce eu incerc sa fac este sa scriu despre lucrurile care ma nemultumesc
 precum muzica comericala, tineretul din zilele noastre ,comporamentul lor ,gramatica folosita pe facebook si nu doar acolo (Tin cont sa mentionez ca nici gramatica mea nu-i buna dupa cum se poate observa ), muzica ,filme si cam tot ce pe mine personal ma enerveaza la aceasta societate iar eu ca un mare destept nu am ce sa fac decat sa o postez pe un blog .

Comentarii

  1. Bine ai venit! Ai niste subiecte faine pe aici. Dar puneti casuta de abonati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multamesc , am sa-mi pun si de aceea ,si nu-s chiar asa de interesante doar lucruri care imi trec prin cap (oricat de gresite sau nu ar fi)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt tipa aia care trebuie să fie electrocutată. Hell yeah!
    No, sunt responsabilă pentru acest Alex. Anunţ că are unele tente de shukărime, dar e vaccinat, cu buletin şi carnetul de sănătate la zi. Garantez!
    Bine ai venit printre noi, mă!

    RăspundețiȘtergere
  4. No , nu-i bai ,multamesc ca am putut sa vin aici si sa fac ,ceea ce am sa fac eu .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii