Generatia #YOLO

Buna .
Nu stiu daca sunt singrul care simte ca lumea s-a dus intr-o directie gresita din multe puncte de vedere ,dar acum am sa aleg un alt subiect ca sa zic asa adica tinerii din zilele noastre (13-18) Si aici nu ma refer la toti ce ma refer la cativa si la o majoritate ingrijoratoare .
Dar de ce sunt cum sunt ,imbracati ca niste copii stupizi cu haine prea colorate ,figuri de vedeta si sepci cu OBEY si YMCB (sau cum s-a scrie) care se cred superiori multor oameni si foarte ''cool''.

Nu stiu daca te comporti ca un idiot esti ''cool'' ,si nu este doar vina ''copilului'' ,este vina parintilor care au lasat de la ei , si au cocolosit si rasfatat aceei copi crezand ca totul e permis si ca nu exitsta rau ,si ca orece ar face ei este bine .
Eu personal am fost crescut diferit eu stiu sa fac diferenta intre bine si rau eu stiu ceea ce ar trebuii sa fac si sa nu fac ,cum sa ma comport in societate.
Sa va dau un exemplu , Eu acum  o luna nu am fost acasa am fost la o matusa intr-o alta localitate nu unde locuiesc eu , si seara am mers si eu afara cu un grup de tineri intre (11-18 (eu aveam 18 :weird:) ,eu eram acolo cu cineva de varsta apropriata de mine dar nu asta este ideea.Pe la ora 12am erau niste prunci de 12 ani care fumau si se laudau cat de tari sunt ei si ca traiesc limita si alte prostii .
Da fu#k ! la 12 ani sa faci asa ceva ? Pe mine m-ar fi omorat ai mei daca as fi facut asa ceva , nu de fapt m-as fi omorat singur deoarece eu stiu ceea ce este bine si ceea ce este rau si ceea ce ar trebuii sa fac.
Nu zic ca toti sunt asa dar treaba asta nu mi-a placut .
Da uite poate sunt eu mai de moda veche si mai invechit asa cu gandirea de felu meu da,fratele meu nici chiar asa .
Dar mai sunt sperante ,am as fa zic in alta postare mai incolo .

O seara buna .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii